فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با پرسون:

تحریم بین المللی و ممنوعیت حق پخش فوتبال ناجوانمردانه است

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آمادگی لازم برای همکاری در چهارچوب توافقات قانونی خود با آژانس تجاری کنفدراسیون را در پخش لیگ قهرمانان در گذشته داشته است. اما حتما مستحضر هستید که به هر حال فوتبال کشور از نظر تماشاگران حاضر در ورزشگاه ها  و بیننده تلویزیونی در صدرمخاطبان  کشورهای قاره کهن قرار دارد.
رئیس هیئت فوتبال استان همدان گفت: در اختیار قرار دادن زمین توسط هیئت فوتبال به باشگاه‌ها برای برگزاری تمرینات وابسته به واگذاری این مکان توسط اداره ورزش و جوانان به این مجموعه است.
سرپرست تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه سرمربی ایتالیایی بعد از لیگ قهرمانان آسیا به جمع آبی پوشان ملحق خواهد شد گفت: امیدواری هواداران به حضور وی خیلی زیاد باشد.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه بازار سرمایه مسیر خلق ثروت ملی است گفت: اصلاح ساختار مالی باشگاه استقلال و پرسپولیس تنها از طریق بازار سرمایه محقق می شود و خصوصی سازی و عرضه سهام این دو باشگاه پر طرفدار پایتخت پایان وابستگی مالی است.
لیگ قهرمانان یا لیگ بی‌برنامگان

بی انگیزگی تیم‌های ایرانی در آسیا

لیگ قهرمانان آسیا کمتر از یک هفته دیگر آغاز می‌شود اما حال و هوای چهار نماینده ایران برای شرکت در این رقابت‌ها نشانی از تیم‌های باانگیزه و با برنامه ندارد.