فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

دیدار مهم و حساس پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان از سری مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور که به دلیل حضور قرمزپوشان در فینال لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده بود، عصر امروز در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار خواهد شد.
علی کریمی، بازیکن جنجالی و محبوب فوتبال کشور در اینستاگرام خود اعلام کرد که به عنوان یکی از کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال وارد رقابت انتخاباتی خواهد شد.
امیرحسین پولادوند، مدافع فولاد خوزستان در گفت و گو با پرسون؛

جواد نکونام اسطوره ملی فوتبال ایران است/ فساد در فوتبال پایه موج می زند

امیرحسین پولادوند، مدافع جوان و آینده دار فولاد خوزستان معتقد است فساد در فوتبال پایه کشور موج می زند و دلالان تمامی آن را به دست گرفته اند و بازیکنی که پدرش فلان مسئولیت را دارد، باید برای تیمش بازی کند و بازیکنی که استعداد دارد و هیچ کس را در فوتبال ندارد، باید خانه نشین شود.
یادداشت/ اگر شایعات مطرح در فوتبال کرمانشاه رنگ واقعیت به خود بگیرد بدون شک تمامی عوامل پیدا و پنهان این ( مهندسی)سازی مشمئز کننده افشا و به اطلاع افکار عمومی کرمانشاهیان خواهد رسید.
برنامه دنیای ورزش که دوشنبه هر هفته از شبکه تیوا اسپورت ساعت ٢٠ پخش می شود، این هفته بیشتر به موضوع فوتسال خواهد پرداخت.
تیم فوتبال السیلیه قطر که به تازگی رامین رضاییان را جذب کرده است، موفق شد با گل به خودی شجاع خلیل زاده و با نتیجه دو بر صفر الریان را شکست دهد.