فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

طبق اعلام رئیس کمیته انضباطی:

سیدجلال محروم و جریمه مالی شد

رأی کمیته انضباطی درخصوص بازی‌های پرحاشیه اخیر پرسپولیس با سپاهان و استقلال اعلام شد و خاطیان علاوه بر محرومیت، جمعاً مبلغی به میزان یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان باید پرداخت کنند.
مدافع برزیلی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که به دلیل اتفاقی که در دوران بازی‌اش برای استقلال افتاده است، دیگر نمی‌تواند راه برود.
مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: اگر با همان تمرکز، تلاش و دوندگی که مقابل استقلال داشتیم مقابل پرسپولیس هم بازی کنیم می‌توانیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم.
رییس فدراسیون فوتبال گفت: با وجود همه مشکلات و شرایط اسفباری که داشتیم تا اینجای کار به لطف خدا و تلاش مدیران و مسوولان کشور پیش آمدیم و امیدوارم ثمره این تلاش ها با صعود به جام جهانی پاسخ داده شود. با این آواری کار دروی سر فدراسیون ریخته عبور از آن کار خدا بود.
هفته ششم و پایانی پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز با انجام دو دیدار برگزار شد و تیم های بازار روز اصفهان و کوثر شیراز به لیگ دسته اول سقوط کردند.

کمک‌داور فینال جام جهانی ۱۹۹۴ با بازگویی خاطراتش از داوری با ساندرپل فقید گفت: لحظاتی به بازی فینال وقت باقی مانده بود، با هم برای گرم کردن به زمین رفته بودیم و وقتی خواستیم به رختکن برگردیم که آماده بازی شویم او سرش را روی شانه‌های من گذاشت و گریه کرد.