فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

مدیر برنامه لژیونرهای فوتبال ایران امیر عابدزاده گفت: دروازه‌بان تیم ملی از چند کشور از جمله یونان پیشنهاد دارد و احتمالا تیم ماریتیمو پرتغال را ترک می‌کند.
برانکو به تمجید از سرمربی تیم ملی ایران:

عملکرد اسکوچیچ فوق‌العاده بود

«من هیچ وقت نگفتم کی‌روش مربی بدی است و الان هم نمی‌گویم ولی با توجه به نتایج تیم اسکوچیچ با همه سختی‌ها و مشکلاتی که داشت و مقایسه با زمان کی‌روش می‌گویم اسکوچیچ مربی بهتری است و این هم عین واقعیت است.»
سخنگوی باشگاه السد قطر گزارش روزنامه‌های اسپانیایی در خصوص مذاکره با کاپیتان پیشین رئال مادرید را تکذیب کرد.
حمید مطهری گفت: مگر بچه‌های ما صحبت نکردند که بیایید قراردادها را منتشر کنید که تیم ما چقدر می‌گیرد و تیمی که درباره این مسائل صحبت می‌کند، بازیکنانش چه قراردادهایی دارند؟
تیم‌های بلژیک و پرتغال از ساعت ۲۳:۳۰ یکشنبه در ورزشگاه کارتوخا واقع در شهر سویای اسپانیا مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در دیدار با مدیران باشگاه زنیت سنت پترزبورگ روسیه گفت: تفاهم‌نامه منعقد شده میان طرفین در راستای گسترش ارتباطات بین‌الملل باشگاه سپاهان و ارتقا دانش فنی و تبادل تجربیات میان دو باشگاه بوده است.
محمدحسین مرادمند:

برای مهاجم تیم گل گهر متاسفم!

مدافع گلزن تیم استقلال گفت: برای منشا متاسفم که ادب را درون و بیرون از زمین رعایت نمی‌کند و بی دلیل پشت سر دیگران حرف میزند.
جمعی از نمایندگان مجلس طی تذکری به وزیر ورزش بر ضرورت دقت در انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی فوتبال و جلوگیری از تکرار قراردادهای غیراصولی و زیان بار همچون قرارداد مارک ویلموتس تاکید کردند.
مقامات باشگاه استقلال تأکید دارند شیخ دیاباته بر اساس قانون فیفا باید تا پایان فصل جاری رقابت‌های فوتبال ایران همچنان در خدمت استقلال باشد و پس از آن برای آینده خود تصمیم بگیرد .