فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

شجاع خلیل‌زاده مدافع ایرانی الریان قطر از مربی سابق تیم ملی گفته؛ مربی‌ای که بدترین اتفاق زندگی او را رقم زده اما اعتراضی نکرده است.
کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱|

آرژانتین حریف کلمبیا شد

تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و کلمبیا با شکست رقبای‌شان حریف یکدیگر در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جام ملت‌های آمریکای جنوبی ۲۰۲۱ شدند.
سرمربی سابق استقلال سکان هدایت الغرافه قطر را برعهده گرفت و قرار است دوشنبه وارد دوحه شود.
اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال در شرکت‌های دیگری مشغول به فعالیت هستند و انتصاب آنها در باشگاه استقلال غیر قانونی است.
واکنش رسانه سوری به غیبت آزمون؛

محرومیت متخصص!

رسانه سوری واکنش جالبی به محرومیت مهاجم تیم ملی کشورمان مقابل سوریه در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ داشت.
برخی از رسانه‌ها تصمیم گرفته‌اند از این پس نشست خبری مربیان تیم‌های لیگ برتری را تحریم کنند؛ به این خاطر که خیلی از سرمربیان تیم‌های لیگ برتری به نشست خبری نمی‌آیند و یا دستیاران خود را به این نشست‌ها می‌فرستند!
یک کارشناس فوتبال و مربی عربستانی از اینکه تیم ملی کشورش با ایران همگروه نشده، ابراز خوشحالی کرد و مدعی شد دیدار با ژاپن، راحت تر از تقابل با ایران است.
بدون کوچک ترین تردیدی مهدی ترابی ستاره بی‌چون و چرای دیدار سنگین و نفسگیر دو تیم پرسپولیس و گل گهر سیرجان بود، بازیکنی که می‌گوید او را «ستاره» خطاب نکنیم.
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مدعی است اعضای کادر فنی تراکتور در مصاف با این تیم اصفهانی تلاش بر اتلاف وقت داشته‌اند.
کارشناس داوری کشورمان گفت: آقای عزیزی خادم با تجهیز فدراسیون فوتبال به کمک داور ویدیویی می تواند یک یادگاری مانگار برای فوتبال از خودش بر جای بگذارد.