موسیقی و تجسمی

برای باخبر شدن از آخرین اخبار موسیقی و هنرهای تجسمی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

مسئله‌ای که به شدت میان خوانندگان تجاری که صدایی برای ارایه ندارند رواج پیدا کرده است این که قسمتی از آهنگ را می‌خوانند و سپس میکروفون را به سمت جمعیت نگه می‌دارند تا حضار باقی آهنگ را بخوانند و این امر در طی اجرای تمام آهنگ‌ها ادامه دارد.
پیشنهاد عجیب مشاور سابق رییس جمهور؛

برگزاری کنسرت اندی و معین در کیش و قشم!

عبدالرضا داوری مشاور رسانه ای سابق احمدی نژاد در توئیتی پیشنهاد برگزاری کنسرت خوانندگان لس آنجلسی را برای به مناظق آزاد داد.
نمایشگاه «ایوان آینه» شامل آثاری از هنرمندان باشگاه معماران جوان مرکز معماری اسلامی حوزه هنری افتتاح شد.
فرهاد فخرالدینی، محمد سریر، هوشنگ کامکار، داریوش پیرنیاکان، حسن ریاحی، داود گنجه‌ای و تقی ضرابی، به‌عنوان اعضای شورای عالی خانه موسیقی انتخاب شدند.

سخنان سالار عقیلی خواننده محبوب کشور را که شامگاه شنبه دوم بهمن مهمان زینب پورابراهیم در ویژه برنامه میلاد حضرت زهرا (س) شبکه پنج با نام «مهربانو» بود بخوانید.
سلام لوگری از محلی‌خوانان مشهور و پیشکسوت افغانستان پس از سال‌ها تحمل رنج بیماری روز شنبه، ۲ بهمن درگذشت.
اگر اذیت می‌شود احتمالا به خاطر این است که اساس و پایه همه عقاید کارل مارکس، یک نظریه است: «ارزش» و مطابق نظریۀ «ارزش اضافی» تنها نیروی کار تولید ارزش می‌کند در حالی که قیمت یک تابلوی نقاشی این نظریه را به چالش کشید و مدافعان آن به مرور کم شدند. البته این را به صراحت نمی‌گوید بلکه از همان دری وارد می‌شود که صدا و سیما را خوش آید. چون رسانۀ رسمی هیچ استقلال فکری و هنری را برنمی‌تابد.
در موزه سینمای ایران

نمایشگاه عکس پرتره زنان سینماگر

همزمان با روز مادر و گرامیداشت روز زن نمایشگاه عکس پرتره زنان سینماگر توسط موزه سینما برپا شد.