موسیقی و تجسمی

برای باخبر شدن از آخرین اخبار موسیقی و هنرهای تجسمی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

فراخوان شرکت هنرمندان برای حضور در ششمین جشنواره موسیقی کهن‌آواهای تنبور و موسیقی کردی طی روزهای اخیر منتشر شد.

فراخوان برای تجمع اعتراضی در ترکیه

تتلو ایران را تهدید کرد

امیر تتلو با انتشار متنی که در شبکه‌های اجتماعی بازتاب داشته، سفارت ایران در استانبول ترکیه را تهدید به نابودی کرده است.
آمریکایی‌ها از خیانت پیکه به شکیرا دل پری داشتند؛ به همین دلیل هر زمان توپ به پیکه می‌رسید یا اسم شکیرا را فریاد می‌زدند یا ستاره بارسا را هو می‌کردند.

توضیحات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پی لغو کنسرت خواننده محبوب

اختلال در کنسرت سیروان خسروی قطعا هدفمند بوده است

حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان درباره‌اختلال در برگزاری نخستین کنسرت سیروان خسروی در اهواز توضیحاتی داد.
«والری گرگیف» مدیرکل هنری مجموعه مارینسکی در سنت پیترزبورگ، «علی رهبری» را به عنوان رهبر دائمی میهمان اپرای مارینسکی، مشهورترین اپرای جهان اعلام کرد.

گروه تنبورنوازان «جامی» به سرپرستی رضا علی‌آبادی با اجرای گلچینی از قطعات گذشته این گروه به همراه سه قطعه جدید، بغض هوادران را شکست.

محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ طی تماسی با سیروان خسروی خواننده پاپ از وی بابت برگزار نشدن کنسرت دارای مجوز موسیقی این خواننده در اهواز دلجویی کرد.

حدود ۲۰۰ پیرغلام اهل بیت (ع) سراسر کشور شامل پیشکسوتان هیات‌داری در آیین تکریمی با عنوان یک عمر نوکری از سوی بنیاد دعبل خزاعی تجلیل می شوند.

امیرحسین صدیق هنرمند عرصه فیلم و سینما در نمایشگاه گروهی نقاشی، مجسمه سازی و چیدمان با عنوان "موازی" از آثار هنری خود رونمایی کرد.
تندیس بهترین نماهنگ و بهترین انیمیشن سه بعدی سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی- رسانه‌ای غدیر به ۲ اثر از تولیدات سازمان سینمایی سوره رسید.