موسیقی و تجسمی

برای باخبر شدن از آخرین اخبار موسیقی و هنرهای تجسمی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

نمایشگاه نقاشی «سپیده صباغ» با نمایش آثار متنوعی و با تکنیک‌های رئال، کالیگرافی، تکنیک ویترای، و تکنیک میکس مدیا در نگارخانه اندیشه تهران برپا می‌شود.
«پروژه صدا» که قرار بود از ۷ تا ۱۲ آبان‌ با اجرای آکاردئون‌نوازها در عمارت روبرو برگزار شود، لغو شد.

پنج آلبوم موسیقایی مختلف طی روزهای گذشته با هنرمندی و آهنگسازی امیرآرش قاسمی، صائب کاکاوند، پیمان اسحاقی، مسعود تدینی، علیرضا وکیلی منش، فراز کاویانی و حسین علیشاپور در دسترس مخاطبان و علاقه مندان قرار گرفته اند که در ادامه به معرفی شان پرداختیم.
روز جمعه دوازدهم آبان ماه تازه‌ترین کنسرت ارکستر ملی ایران به رهبری ارکستر همایون رحیمیان و تک نوازی مسیح تحویلداری در تالار وحدت تهران روی صحنه می رود.
تعدادی از فعالان عرصه موسیقی طی روزهای گذشته اقدام به انتشار آثار و تک آهنگ‌هایی کردند که به فراخور برگزاری کنسرت یا تازه‌ترین فعالیت‌هایشان در عرصه‌های مختلف پیش روی مخاطبان قرار گرفته‌اند.
حضور محمد معتمدی به عنوان بازیگر خواننده پروژه نمایشی موسیقایی «کلنل» یکی از تجربه‌های متفاوت او است که موجب شده مخاطبان با شمایل متفاوتی از خواننده صاحب‌نام این سال‌های کشورمان مواجه شوند.
تازه‌ترین نشست ماهانه هنرمندان موسیقی روز شنبه ششم آبان با حضور تعدادی از فعالان عرصه موسیقی و اجرای چند برنامه در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می‌شود.