سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

پوران درخشنده با ابراز تاسف از درگذشت رئیس جمهور کشور و همراهان ایشان گفت حادثه‌ای که برای رئیس‌جمهور اتفاق افتاد، بسیار هولناک بود و همه را در شوک فرو برد.
سریال «برتا» به کارگردانی امیرحسین ترابی و با بازی شهرام حقیقت‌دوست به زودی برای پخش از شبکه نمایش خانگی کلید می‌خورد. داستان این سریال با گم شدن یک اسلحه برتا شکل می‌گیرد که ماجراهایی به دنبال دارد.
معاون سابق نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی:

چرا همه فعالیتهای فرهنگی و هنری را تعطیل می کنید؟

معاون سابق نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی نوشت: از آنجا که بسیاری از فعالیتهای فرهنگی و هنری از وزانت و جدیت برخوردار هستند و مخاطب خود را به ساحت تفکر و اندیشه فرامی‌خوانند، تداوم آنها اسائه ادب به ارواح جان‌باختگان نیست و وهن مراسم و آیینهای روزهای پیش رو نیست.
فیلم سینمایی «چرا گریه نمی‌کنی؟» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معتمدی که سال گذشته بر پرده سینما رفت و به‌زودی اکران آنلاین خواهد شد، در ۲ جشنواره فیلم‌های ایرانی کلن و فیلم‌های ایرانی پاریس به نمایش درمی‌آید.
فیلم سینمایی «خجالت نکش ۲» به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه‌کنندگی سید امیر پروین حسینی نیز به سرگروهی پردیس سینمایی آزادی روی پرده می‌رود.
من نه جامعه‌شناسم و نه روانشناس اجتماعی، روزنامه‌نگاری ساده‌ام که این تفاوت و گسل بزرگ، در عرض یک هفته، ناگهان خودش را نشانم داده. اینکه نه تنها در متن جامعه، در قشری که قدیم‌ترها جامعه‌شناس‌ها به آن قشر الگو می‌گفتند هم رویای نمایش یک عشق ابدی فقط رویاست.