سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

گیتی رئوفی (معلم بازنشسته و همسر جمشید مشایخی) صبح امروز ۲۰ آذر ماه در یکی از بیمارستان های تهران درگذشت.
دور اول اجرای نمایش «بانوی محبوب من » به کارگردانی گلاب آدینه 25 آذر به احترام فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به اتمام می‌رسد
محمد رحمانیان هرچند هنوز برای چاپ بعضی آثارش گیر و گرفت‌هایی دارد ولی خوشحال است که نمایشنامه‌های تازه‌اش بدون ممیزی منتشر شده‌اند.
فرهاد قائمیان که به عنوان داور در پنجمین جشنواره تئاتر منطقه آزاد اروند حضور داشت در آیین اختتامیه این جشنواره از هنرمندان جوان خواست برای تولید آثار از سرزمین خودشان وام بگیرند و قصه های ناگفته اروند را به صحنه ببرند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی به مناسبت آغاز پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» پیام‌هایی را منتشر کردند.
مستند کوتاه «ریشه ها» در بخش کرونا پانزدهمین دوره «سینماحقیقت» اکران می‌شود و هم زمان با نمایش در جشنواره از پوستر فیلم رونمایی شد.
نمایش «اکوئوس» از هشتم دی‌ماه در تالار حافظ به روی صحنه خواهد رفت و پیش فروش اینترنتی بلیت‌های این‌ نمایش نیز از روز شنبه ۲۰ آذر شروع می‌شود.
پرداخت وام ۳۰ میلیونی با بهره ۲ درصدی

آنچه در جشن تولد هنرمندان پیشکسوت گذشت

جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولد آذر ماه برگزار شد و هر هنرمند مقابل دوربین عکاسان و تشویق حاضران کیک تولد خود را برید و عکسی به یادگار گذاشت.