سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

روز شنبه ۲۴ اردیبهشت دو نفر از مدیران صندوق اعتباری هنر به نمایندگی از مدیرعامل صندوق با حضور در منزل رضا رویگری، پیگیر وضعیت این هنرمند پس از ترخیص از آسایشگاه کهریزک شدند.

برنامه تالارهای نمایشی تئاتر شهر درحالی اعلام شد که با پایان یافتن سه اثر نمایشی در تالارهای اصلی، چهارسو و سایه، چند اثرنمایشی جدید اجرای خود را طی روزهای آینده در این مجموعه آغاز خواهند کرد. 

«فرانس ۲۴» در فاصله چند روز مانده به آغاز دوره جدید جشنواره کن، ۵ استعداد جدید امسال این رویداد سینمایی را معرفی کرد که از جمله آن‌ها، سعید روستایی کارگردان فیلم سینمایی «برادران لیلا» است.
تعدادی از فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره کن امسال، قبل از شروع این جشنواره در روز سه‌شنبه آینده، از هم اکنون به تعدادی از کشورها به فروش رفته است.
کوین اسپیسی پنج سال پس از مطرح شدن اتهامات آزار جنسی و اخراج از سریال «خانه پوشالی» (House of Cards) و فیلم «همه پول‌های دنیا» (All the Money in the World) به هالیوود بازمی‌گردد.
برای رسیدگی به وضعیت 20 سینما و درخواست‌های ارائه شده، کمیته‌ای در سازمان سینمایی وجود دارد که تاکنون با چند درخواست موافقت کرده است.

نمایش «فقط او نمی‌دانست» نوشته آلن کبورن با ترجمه سینا قاسمی و با طراحی و به کارگردانی میلاد حسینی نسب به نیمه راه اجراها رسید.
سازمان آگهی های پرسون