بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

سیاست تامین ارز زائران اربعین و اعلام زودهنگام آن از سوی بانک مرکزی موجب شده صف‌های طولانی خرید این ارز که سال‌های گذشته مشاهده شد، دیگر تکرار نشود و خرید ارز از بانک‌ها در کمتر از ۱۰ دقیقه انجام شود.
رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس با اشاره به وعده وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر انجام پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلات حوزه برنج، گفت: بخش قابل توجهی از مشکلات موجود در این حوزه به واردات بی‌رویه انجام گرفته در سال ۱۴۰۱ باز می‌گردد.
امروزه باپیشرفت چشمگیر تکنولوژی بسیاری از نیازهای بشر تامین شده است و افراد می‏توانند کارهای خود را به راحتی و باکمترین زحمت انجام دهند. پمپ باد یکی از این دستگاه‏ها است که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‏گیرد. این دستگاه در برندهای مختلف ایرانی و خارجی تولید و در بازار موجود است.
تلویزیون به عنوان یکی از اساسی‌ترین وسایل تفریحی در هر خانه، نقش مهمی در زندگی روزمره افراد ایفا می‌کند. با پیشرفت فناوری، انواع و اقسام تلویزیون‌ها با ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوعی در بازار موجود است. در این مقاله، به نقل از تلویشاپ به بررسی مواردی که باید در نظر گرفته شوند تا بتوانید تلویزیون مناسبی را برای خانه خود انتخاب کنید، خواهیم پرداخت.
سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو، درباره اجرایی شدن طرح واردات خودرو در ۲ هفته آینده گفت: بازار تا آیین نامه خودرو‌های کارکرده مشخص نیست، اول باید ثبت سفارس صورت بگیرد بعد خودرو وارد شود. از خودرو‌هایی که سال قبل ثبت سفارش شده تاکنون خبری نشده است. ما هم مثل شما خبر‌ها را از رسانه‌ها دنبال می‌کنیم و در بازار خبری نیست. فعلا رکود کامل را در بازار داریم، مشتری مراجعه نمی‌کند و همه منتظرند که ببینند چه اتفاقی خواهد افتاد.
قیمت طلا و سکه در هفته‌ای که گذشت تحت تاثیر تغییرات بازار ارز، نوسان محدودی را در روزهای مختلف تجربه کرد. در بعضی روزها نیز مسیر قیمت طلا و سکه از هم جدا شد و در مجموع تغییرات قیمتی قطعات سکه از طلای 18 عیار بیشتر بود. در چنین شرایطی، پنج پیش بینی قیمت طلا و سکه از کارشناسان را بخوانید.
نود اقتصادی نوشت: بررسی آمارهای مرکز آمار ایران و قیمت بازار نشان می‌دهد در ماه‌های اخیر قیمت تن‌ماهی یک رشد عجیب‌ و غریبی داشته است، به‌ طوریکه قیمت هر یک قوطی تن‌ماهی ۱۸۰ گرمی از ۴۰ هزار تومان در اسفند ۱۴۰۱ و ابتدای امسال، با رشد حدود ۸۷ درصدی به ۷۵ هزار تومان رسیده است.