بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که تحقق و پیاده سازی اصولی، درست و مطلوب نظام حاکمیت شرکتی در بانک به رفع ناترازی و بهبود شرایط سودآوری کمک می کند، اظهارداشت: با تمامی مشکلات و تنگناهای موجود، وجود ساز و کارها و چارچوب های قانونی موجب افزایش تاب آوری بانک شده است.
مراسم و آیین افتتاح و بهره‌برداری از دو هتل سران و صوفی در شهر اصفهان که با مشارکت و تسهیلات بانک توسعه تعاون راه اندازی شد با حضور مدیر عامل بانک توسعه تعاون ، معاونین ، ‏‏‏‏‏ مدیران و مسوولان استانی برگزار شد.
سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در بازدید از نمایشگاه «تلاش با برکت» از محصولات و تولیدات کارآفرینان مورد حمایت بانک صادرات ایران در این نمایشگاه بازدید کرد و گفت: بانک صادرات ایران در ایفای مسئولیت اجتماعی خود، مناسب عمل کرده و از حمایت این بانک در اشتغالزایی در بنیاد برکت تشکر می‌کنم.
در راستای حمایت از اشتغال‌زایی و کارآفرینی صورت گرفت

اعطای نشان عالی برکت به بانک سپه

لوح، تندیس و نشان عالی برکت در راستای حمایت از اشتغال‌زایی و کارآفرینی به دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه اعطا شد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در دومین روز از سفر استانی به استان یزد به همراه تعدادی از معاونان و مدیران این سازمان با آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در این استان و امام‌جمعه یزد دیدار و گفت‌وگو کرد و خدمات در حال ارائه به مردم و برنامه‌های سازمان تأمین‌اجتماعی برای توسعه خدمات را تبیین کرد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در سی‌و‌نهمین سفر استانی خود و در دومین روز سفر به استان یزد، از ظرفیت‌ها و امکانات بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی در شهرستان میبد بازدید کرد و در جریان چگونگی ارائه خدمات به بیمه‌شدگان در این مراکز قرار گرفت.
مجمع عمومی عادی سالانه بانک صادرات ایران همزمان به صورت حضوری و برخط (آنلاین)، روز چهارشنبه 31 خرداد 1402 برگزار و صورت‌های مالی سال مالی منتهی به پایان اسفند ١٤٠1 با حضور دارندگان اکثریت سهام مورد تصویب قرار گرفت.
مدیرعامل بانک ملت با قدردانی از سهامداران، مدیران و کارکنان بانک ملت بابت ثبت عملکردی خوب در سال گذشته، این عملکرد را مرهون حمایت های سهامداران و همراهی و تلاش تمامی دست اندرکاران بانک خواند و اظهار داشت: بانک ملت در سال گذشته با اتکا به این حمایت ها و تلاش ها، از بانک سوم به بانک اول تبدیل شد و دو ابربانک کشور را پشت سر گذاشت.
سید ضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران از پیاده‌سازی سامانه توثیق الکترونیکی دارایی‌ها برای تسهیل پرداخت وام در این بانک خبر داد و گفت: این سامانه ضمن تسهیل دسترسی مشتریان به تسهیلات بانکی، ارتقای عدالت مالی را نیز در پی دارد.
دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در غرفه بانک سپه در نمایشگاه «تلاش با برکت» از پیشگامی بانک سپه در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و حمایت از کارآفرینان تشکر کرد.
معاون فناوری‌های نوین مالی و اطلاعاتی بانک پارسیان از ارائه خدمات جدید این بانک در سه حوزه پرداخت تسهیلات ، چک و امضای دیجیتال به‌صورت غیرحضوری در آینده نزدیک خبر داد و گفت: به‌طور میانگین ماهیانه 22 میلیون تراکنش از طریق سامانه کبالت ( بانکداری باز) در این بانک صورت می‌گیرد.
سهامداران بانک تجارت با تصویب صورت‌های مالی منتهی به 29 اسفند 1401 این بانک بزرگ بورسی کشور، با تقسیم 58 ریال سود نقدی از مجموع 575 ریال سود محقق شده به‌ازای هر سهم موافقت کردند.