بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

یادداشت شماره 2-33 صورت‌های مالی سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1401 افشا شده بانک آینده در سامانه کدال، با افشایی بی سابقه در سابقه گزارشگری بانک آینده، حاکی از فزونی حدود دویست و چهل هزار میلیارد تومانی خالص ارزش روز سرمایه‌گذاری‌های این بانک نسبت به ارزش دفتری گزارش شده در صورت‌های مالی است؛ که نشانه و علائم حائز اهمیتی برای سهامداران بالقوه و بالفعل بانک آینده است.
پذیرفته شدگان (سه برابر ظرفیت ) آزمون استخدامی بانک ملی ایران که درتاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری در این آزمون شرکت کرده اند؛ می توانند نسبت به تکمیل فرآیند ارزیابی خود از امروز 12 تیر ماه اقدام کنند.
حسین عسکری عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن به همراه عبدالرضا ولی الهی معاون ارزیابی طرح ها و اعتبارات (عضو هیات عامل) بانک صنعت و معدن در سفر به استان آذربایجان غربی از چندین واحد صنعتی که توسط این بانک تامین مالی شده اند، بازدید نمودند.
مدیرکل امور بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: برای ارائه خدمات بیمه‌ای، 32 کارگزار رسمی ‌برون‌مرزی سازمان تأمین‌اجتماعی در 18کشور که بیشترین تعداد ایرانیان شاغل و مقیم را دارند در حال فعالیت هستند که برای سهولت در دسترسی افراد متقاضی، نام و مشخصات و اطلاعات تماس این کارگزاران در سایت رسمی اطلاع‌رسانی سازمان منتشر شده و در دسترس است.
بانک آینده با هدف حمایت از تولیدات داخلی، اشتغال‌زایی و کمک به خرید و تأمین خدمات و لوازم مصرفی با دوام مورد نیاز خانوار، نسبت به بازنگری مجدد در طرح «کارگشا» و افزایش پرداخت تسهیلات در قالب این طرح تا مبلغ 2,000,000,000 (دو میلیارد) ریال، اقدام کرده است.
نود و پنجمین دوره مدیریت میانی با حضور رئیس هیات مدیره، معاون منابع انسانی و رئیس اداره کل آموزش در مرکز آموزش نیاوران با هدف بازآموزی به مدیران میانی بانک ملی ایران برگزار شد.
ساعت کاری واحدهای صف و شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور با هدف صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی از فردا ۱۲ تیرماه تا ۱۵ شهریور ماه سال جاری از 6:30 صبح تا ساعت 12:30 تغییر یافت.
تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت فینوداد بانک ملی ایران (مرکز نوآوری بانک ملی ایران) و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات رضوی با هدف راه‌اندازی آکادمی فناوری نوین، سرمایه‌گذاری بروی استارتاپ‌ها، هدایت و تجمیع تراکنش‌ها، زنجیره تامین و‌ طرح جامع زائر به امضای سید امیر حسین شبیری و مهرداد تقی‌زاده‌حریریان رسید.
همزمان با پایان مرحله اول ثبت‌نام تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان (مستمری‌بگیران) تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، پرداخت این تسهیلات از سوی بانک رفاه کارگران به ۳۸۹۷۵ متقاضی واجد شرایط آغاز شد.