بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

قدردانی نماینده مردم قزوین در مجلس از بانک پارسیان

شعبه قزوین بیش از ۱۳۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی بنیادبرکت پرداخت کرد

محمدبیگی، نماینده منتخب مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با حضور در شعبه قزوین بانک پارسیان از کارکنان این شعبه به دلیل همکاری و همیاری در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بنیاد برکت با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران مطرح کرد:

تخصیص 4000 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های دانش بنیان

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران از آمادگی همه جانبه اگزیم بانک ایران برای حمایت از شرکت های دانش بنیان خبر داد و گفت: 4000 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های دانش بنیان در سال جاری تخصیص داده شده است.
عضو هیات عامل بانک و معاون مدیرعامل در امور مالی و پشتیبانی بانک مسکن خبر داد:

پشتیبانی بانک ها از معاملات شرکت های سرمایه گذاری استانی

عضو هیات عامل بانک و معاون مدیرعامل در امور مالی و پشتیبانی در خصوص دارندگان سهام عدالت که روش غیر مستقیم را برای آزاد سازی انتخاب کردند، خبر داد که مقدمات انجام معاملات شرکت های سرمایه گذاری استانی در بورس در حال انجام بوده و بانک ها نیز همچون گذشته آمادگی ارائه خدمات به سهامداران را دارند.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کوثر بهمن در نشست عرضه اولیه مطرح کرد:

بازدهی بیش از حد انتظار در «وکبهمن»/ افزایش سرمایه در دستور کار

در نشست خبری شرکت مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن که در شرکت فرابورس برگزار شد، عباس شفیع پور مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت به ارائه توضیحات و پاسخ به سوالات پرداخت.
پیرو آگهی منتشره در روزنامه اطلاعات مورخ 1399/09/19 به اطلاع سهامداران محترم می رساند مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده در روز یکشنبه مورخ 1399/09/30 در محل شرکت برگزار می شود.
در روزهای گذشته، شاهد فروش سهام از سمت سهامداران عمده در نماد وسرمد بودیم، اما دلیل فروش سهامدران عمده در این نماد در معاملات دیروز چه بود؟
مدیرعامل شرکت بیمه سامان صادرات خدمات بیمه ای را از مصادیق مهم عمل به سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: راه نجات اقتصاد کشور از تکانه های پی در پی، قطع شریان های نفت و تکیه بر اقتصاد غیر نفتی است.
مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به مزیت های کشاور زکارت در تأمین نقدینگی کشاورزان برای تهیه نهاده کود مورد نیاز کشت پاییزه محصولات استراتژیک (گندم،جو،چغندرقند پاییزه )گفت: این طرح برای اولین بار در کشور به اجرا در می آید و کشاورز کارت 3 روز پس از معرفی و ارائه مدارک متقاضی صادر شده و در اختیار کشاورزان قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در آینده نزدیک برقراری مقرری بیمه بیکاری و پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری مربوط به کرونا به صورت کاملا غیرحضوری و از طریق تبادل اطلاعات بین دستگاه‌های ذیربط انجام می‌شود و برای غرامت دستمزد ایام بیماری کرونا حتی نیازی به ثبت درخواست در سامانه خدمات غیرحضوری نیز نخواهد بود.
وقتی فناوری‌ها برای بهبود زنجیره ارزش عملیات بیمه‌گری وارد صنعت بیمه می‌شوند و سعی می‌کنند که فرایندهای بیمه‌گری و خدمات‌دهی در این حوزه را بهبود بدهند ما با مفهومی به نام اینشورتک مواجه هستیم.
رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن تشریح کرد:

لزوم مشارکت در مجامع شرکت های استانی سهام عدالت

رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن با تشریح مزایای سهامداری در شرکت های استانی سرمایه گذاری سهام عدالت، از هموطنان درخواست کرد که با ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت، از این مزایا برخوردار شوند.
محمدرضا نورنژاد مدیر حقوقی بیمه ملت خبر داد:

وضعیت املاک بیمه ملت در اولویت پیگیری‌ها

با توجه به تاکید مدیرعامل در خصوص اهمیت مساله املاک بیمه ملت و ارزش اقتصادی آن، وضعیت املاک بیمه ملت در برنامه‌ها و اولویت‌های پیگیری در مدیریت حقوقی بیمه ملت قرار گرفته که در همین خصوص با محمدرضا نورنژاد مدیر حقوقی این شرکت به گفت‌وگو پرداختیم:
در نشستی با حضور کارشناسان مدیریت روابط عمومی در ارتباط با رسانه ها و مرکز تماس، متخصصین نرم افزار و تیم فنی و پشتیبانی همراه بانک پارسیان، ازسازنده ترین نقد مخاطبین تقدیر شد.