بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

هماهنگ با مصوبه دولت:

ابلاغیه تعطیلی 6 روزه موسسات بیمه

هماهنگ با مصوبه امروز دولت، موسسات بیمه عضو سندیکای بیمه گران ایران نیز از روز سه شنبه 1400/04/29 الی یکشنبه 1400/05/03 به مدت 6 روز تعطیل می باشند.
مدیرعامل بیمه ایران در نشست تدوین سند راهبردی شرکت تاکید کرد:

آمادگی بیمه ایران برای اجرای سند راهبردی با اجماع تمامی ذینفعان کلیدی شرکت

بختیاری با تاکید بر اینکه بیمه ایران بیش از هر ارزشی نیاز به اخلاقی تر شدن در چارچوب مبانی ارزش های سازمانی دارد، گفت: باید بستر ذهنی و اخلاقی شرکت برای اجرای کامل و بی عیب و نقص سند راهبردی بیمه ایران آماده شود.
به اطلاع هموطنان گرامی می رساند بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، کلیه شعب بانکهای دولتی و خصوصی در استان‌های تهران و البرز از روز سه شنبه مورخ ۲۹ تیر ۱۴۰۰ تا پایان روز یکشنبه مورخ ۳ مرداد ۱۴۰۰ تعطیل است.
مدیرعامل بانک مهر ایران خبر داد: در جلسه امروز مجمع عمومی عادی سالانه و فوق‌العاده بانک مهر ایران با حضور نمایندگان سهامداران مصوب شد ۱۰ درصد سود این بانک در سال مالی منتهی به پایان اسفند سال ۱۳۹۹ به سهامداران پرداخت شود و مابقی آن به عنوان سود انباشته در افزایش سرمایه بانک لحاظ شود.
با حضور وزرای راه و جهاد کشاورزی و مدیرعامل بانک مسکن؛

عملیات ساخت یکصد هزار واحد مسکونی کلید خورد

با حضور وزرای راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی و مدیرعامل بانک مسکن، عملیات اجرایی احداث صد هزار واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن، آغاز شد.
مدیرعامل موسسه تامین آتیه امید کارآفرین در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت با ارائه گزارش عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۳۹۹، از رشد دارایی ها گفت.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که براساس آن نرخ ۲۳ ارز کاهش و ۱۲ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۱ ارز رسمی ثابت ماند.
خبر خوش مدیرعامل بیمه کوثر:

سرمایه‌گذاری‌‌ های جدید در راه است

شرکت بیمه کوثر در اقدامی بدیع و کم‌نظیر در صنعت بیمه، به‌ زودی، با ورود مستقیم به سرمایه‌گذاری در صنایع بزرگ و مهمی مانند پتروشیمی خیز بلندی برای افزایش سودآوری پایدار برخواهد داشت.
با حضور معاون اول رییس جمهوری؛

از پست بانک ایران تقدیر شد

طی مراسمی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری ، از پست بانک ایران به دلیل کسب دستاوردهای ارزنده در مناطق روستایی و خدمات رسانی در مناطق محروم کشور تقدیر شد.