پُرسون پیگیر چطور؟ چگونه؟ چرا؟ تمامی رویدادها و رخداد ها... | این رسانه سعی دارد: امانتداری صدیق، مستقل و بی‌طرف،منتقدی منصف، بصیر و بی‌غرض، پرسشگری جریان‌ساز با مهارت سوال پرسیدن باشد.

یکی از بزرگترین چالش ها در فصل برگزاری مجامع شرکت ها، خاصه شرکت های بورسی و بصورت ویژه شرکت های دارای طرح های توسعه ای، سیاست تقسیم سود بهینه و مدیریت هزینه های پول و تأمین مالی برای پیشبرد بهنگام طرح ها و پروژه ها است که نیازمند بررسی با غایت مداقه و اخذ تصمیمی است که بیشینه عواید را نصیب صاحبان سهام نماید.
وزیر نیرو با هدف افتتاح چند پروژه مهم در حوزه آب و برق و بازدید از طرح‌های زیرساختی بزرگ به آذربایجان‌شرقی سفر کرد.
اتحاد دانشگاه تهران و شریف برای ساخت «چهره جهانی ایران:

برگزاری کنفرانس برند ملی ایران؛ ۲۹ و ۳۰ مهر ۱۴۰۴ در دانشگاه تهران!

در راستای تبیین ابعاد نظری و کاربردی مفهوم برند ملی، نخستین کنفرانس علمی برند ملی ایران به میزبانی پژوهشکده توسعه ابزارهای نوین حکمرانی دانشگاه تهران و با همکاری اندیشکده برند ملی ایران، در روزهای ۲۹ و ۳۰ مهرماه ۱۴۰۴ برگزار می‌شود. دانشگاه‌های تهران و صنعتی شریف به‌عنوان دو قطب علمی کشور در این رویداد مشارکت فعال خواهند داشت.
قیمت مصوب هر کیلوگرم شکر بسته بندی شده با احتساب ۱۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه ها ۶۵ هزار تومان اعلام شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی مبارزات طولانی ایران و ونزوئلا با استکبار جهانی را به عنوان نقطه اشتراک دو کشور دانست و گفت: استکبار جهانی تلاش دارد میان ملت‌ها فاصله بیاندازد از این رو امروز اینجا هستیم تا نقشه آنها را خنثی کنیم.
سرپرست مدیریت عملیات فروش گروه خودروسازی سایپا، با رد شایعات افزایش قیمت خودروهای این شرکت، تأکید کرد که از ابتدای سال جاری هیچ تغییر قیمتی در محصولات سایپا اعمال نشده است.
رئیس مجلس در صدر هیئت پارلمانی کشورمان با استقبال رسمی از سوی مقامات ونزوئلایی وارد کاراکاس شد.
وزیر نیرو با حضور در استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در کنار افتتاح پروژه‌های صنعت آب، در جریان پیشبرد و پیشرفت سایر پروژه‌های این حوزه قرار می‌گیرد.
مدیرعامل آبفا شیراز گفت: منابع سطحی و زیرزمینی محدود هستند، تابستان پیش‌ِرو یکی از حساس‌ترین شرایط و دوره‌ها خواهد بود.
مدیر پشتیبانی، بازاریابی و فروش فولاد مبارکه مطرح کرد؛

فولاد مبارکه؛ تأمین‌کننده راهبردی صنعت خودروسازی کشور

مدیر پشتیبانی بازاریابی و فروش شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه فولاد مبارکه تأمین‌کننده راهبردی صنعت خودرو سازی کشور است، گفت: صنعت خودروسازی شریک راهبردی فولاد مبارکه در مسیر توسعه صنعتی کشور است و حضور در نمایشگاه خودرو فرصت مغتنمی برای گفت‌وگو با فعالان صنعت خودرو، قطعه‌سازان و دیگر صنایع زنجیره تأمین، به‌منظور شناخت بهتر نیاز بازار، توسعه همکاری‌های دوجانبه و طراحی راهکارهای نوآورانه برای آینده است.
سازمان آگهی های پرسون