مازندران

معاون سیاسی امنیتی استانداری استان:

از باشگاه های فوتبال مازندران حمایت میکنیم

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: نگاه ویژه ای به باشگاه های نساجی و دریای کاسپین خواهیم داشت و از هیچ حمایتی نسبت به باشگاه های فوتبال دریغ نمی کنیم.
ماموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در بابلسر، آمل، بابل، ساری، کیاسر و بهشهر ـ میانکاله ۵۱ شکارچی‌ غیرمجاز را به همراه سلاح شکاری دستگیر و بیش از ۱۰۰ رشته دام غیرمجاز ماهی را در میانکاله جمع‌آوری کردند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان:

شناسایی ۲۱۱ ملک دولتی مازاد در مازندران

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران گفت: تاکنون ۲۱۱ ملک و اموال و دارایی ها دولتی در راستای کوچک سازی دولت در استان شناسایی شده است. وی همچنین خواستار همراهی دستگاه‌های دولتی و مدیران برای اجرای طرح مولدسازی دارایی‌های مازاد شد.
اداره کل هواشناسی مازندران گفت: نوع مخاطره در سطه نارنجی است و اثرات مخاطره این شرایط جوی شامل مه آلود شدن، کاهش دید، لغزندگی و اختلال در جاده‌های کوهستانی و کولاک برف را در مازندران را به همراه دارد.
مرتضی نورایی دبیر همایش با اعلام اینکه سلسله نشست‌های تخصصی تاریخ شفاهی ایران با برکت بوده و متون ارائه شده در آن به یادگار می‌ماند، افزود: این برنامه‌ها، تولید علمی در سطح عالی را در بر دارد و به ویژه برای جوانان حائز اهمیت است.
طبق اعلام مرکز مدیریت راه های مازندران؛

اجرای محدودیت تردد در محور کندوان

مرکز مدیریت راه های مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های استان خبر داد و اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از ظهر چهارشنبه آغاز شد ه و تا روز شنبه ۸ بهمن ادامه دارد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

تقویت امید در کشور مأموریت اساسی مدیران است

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران بیان کرد: صیانت از سرمایه‌های اجتماعی کشور بویژه جوانان و نوجوانان مسئولیت خطیر مدیران و دلسوزان انقلاب است.
رئیس اداره منابع طبیعی محیط زیست نکا، بر لزوم جلوگیری از عوامل مخرب سنتی و مدرن و سرمایه گذاری در این زمینه تأکید کرد و گفت: : در شهرستان نکا به میزان هشتاد و نیم هزار هکتار جنگل و چهارده و نیم هزار هکتار مرتع وجود دارد که با وجود حیوانات، پرندگان گوناگون و تأثیر آنها بر چرخه اکوسیستم و جلوگیری از هزاران نوع آفت و بیماری، زندگی هزاران نفر به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم به این ذخایر طبیعی با ارزش وابسته است.