لرستان

مدیرکل هواشناسی لرستان از هشدار بارش برف و وزش باد شدید و کولاک برف در محورهای مواصلاتی به‌ ویژه نیمه شرقی لرستان خبر داد و گفت: ارتفاع برف در مناطقی از شهرهای شمالی و شرقی بین 10 تا 30 سانتی‌متر و در گردنه‌ها بیش از 50 سانتی‌متر پیش‌بینی می‌شود.
رییس اداره امور عشایر بروجرد گفت:این پنل های خورشیدی به منظور رفاه حال عشایر و با هدف پیشگیری از قطع درختان و تخریب محیط زیست و در مناطق عشایری فاقد برق توزیع شده است.
سرپرست شرکت توزیع برق لرستان، اظهار کرد: این اقدام با هدف توسعه طرح‌های مدیریت بار و مصرف انرژی و در کنار طرح‌های زیرساختی گسترده‌ای که به منظور افزایش پایداری شبکه توزیع برق به اجرا در می‌آید.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی لرستان چهارم تا ششم بهمن ماه جاری با حضور تولیدکنندگان داخلی و تجار و بازرگانان کشور عراق در محل دائمی نمایشگاه‌های خرم‌آباد برگزار می‌شود و به طور ویژه ۳۷ نفر از بازرگانان استان های اربیل، سلیمانیه، حلبچه و نجف عراق در این آن حضور دارند.
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان:

فوت دو نفر در اثر تصادف پژو ۴۰۵ با آزرا

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت:در این حادثه دو نفر فوت و دو نفر زخمی شدند که پس از انجام اقدامات لازم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهید چمران بروجرد انتقال یافتند.
مشاور استاندار لرستان در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

ضرورت تکریم، تجلیل و تسریع در خدمات رسانی به ایثارگران

مشاور استاندار لرستان در امور ایثارگران از برنامه‌ریزی و پیگیری برای تسریع در خدمات‌رسانی به ایثارگران و بررسی وضعیت ایثارگران فعال در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی در این استان خبر داد.
سازمان آگهی های پرسون