گزارش روزانه بورس هفتم آبان ماه

شاخص کل بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، ۲۵ هزارواحد رشد کرد و در ارتفاع ۲ میلیون و ۵۱ هزار و ۵۹۶ واحد قرار گرفت.
تصویر گزارش روزانه بورس هفتم آبان ماه

به گزارش سایت خبری پرسون، در جریان دادوستدهای بازار سرمایه طی امروز دوشنبه (هفتم آبان ماه)، بیش از ۱۴ میلیارد و ۷۵ میلیون سهم و حق تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۷ هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان در بیش از ۲۴۴ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص کل بورس با رشد ۲۵ هزار و ۶۴۴ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۵۱ هزار و ۵۹۶ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی فملی، فولاد و فارس شد و در مقابل نمادهای معاملاتی رمپنا، کچاد و اخابر با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۷ میلیارد و ۵۶۷ میلیون ورقه به‌ارزش ۲۴۳ هزار و ۵۴۶ میلیارد تومان در ۱۴۸ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۸۱و احد رشد کرد و در ارتفاع ۲۱ هزار و ۳۵۰و احد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای آریا، حسینا و سامان شد و در مقابل نمادهای معاملاتی فجهان، خاور و خدیزل بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

منبع: ایسنا

791261

سازمان آگهی های پرسون