همه جلسات کابینه رژیم صهیونیستی زیرزمینی شد!

کابینه رژیم صهیونیستی پس از این، از ترس موشک‌های مقاومت نشست‌های خود را در مکان‌ها و زمان‌های محرمانه و نامشخص برگزار می‌کند.
تصویر همه جلسات کابینه رژیم صهیونیستی زیرزمینی شد!

به گزارش سایت خبری پرسون، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که جلسه امروز کابینه این رژیم بنا به ملاحظات امنیتی در مکان دیگر برگزار خواهد شد. این رسانه‌ها همچنین تاکید کردند که برای اولین بار این جلسه بدون حضور مشاوران و تنها با حضور وزرای صهیونیست برگزار خواهد شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نشست‌های کابینه پس از این در یک مکان مشخص و زمان اعلام شده، برگزار نخواهد شد.

ترس و وحشت در داخل سرزمین‌های اشغالی که حتی به حفاظت شده ترین مراکز امنیتی رژیم صهیونیستی نیز گسترش پیدا کرده، در حالی است که آمریکا از مدتی پیش اعلام کرد که سامانه ضد موشکی تاد را برای تقویت توانمندی‌های دفاع موشکی رژیم صهیونیستی در اختیار این رژیم قرار داده است.

پیش از این نیز علاوه بر وعده صادق ۲ که موفق شد اکثریت قریب به اتفاق اهداف مورد نظر خود را در حفاظت شده ترین مراکز نظامی رژیم صهیونیستی مورد اصابت قرار دهد و با واکنش موفقیت آمیز چندانی از سوی سامانه‌های دفاع هوایی رژیم صهیونیستی مواجه نشد، مقاومت لبنان و یمن نیز بسیاری از موشک‌های خود را بدون رهگیری و انهدام به اهداف مورد نظر خود شلیک کرده‌اند. حمله به منزل شخصی بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و همچنین حمله به رستوران مقر تیپ گولانی و حملات پرشمار به بندر حیفا و ایلات از جمله موفق‌ترین عملیات پهپادی و موشکی نیروهای مقاومت طی هفته‌های اخیر است.

منبع: ایرنا

791212

سازمان آگهی های پرسون