نمایشگاه برق نقش مؤثری در کمک به رفع ناترازی خواهد داشت

مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع وزارت نیرو با بیان اینکه بار اصلی صنعت برق بر دوش بخش خصوصی است، گفت: نمایشگاه برق نقش مؤثری در کمک به رفع ناترازی خواهد داشت.
تصویر نمایشگاه برق نقش مؤثری در کمک به رفع ناترازی خواهد داشت

به گزارش سایت خبری پرسون، عبدالصاحب ارجمند در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق کشور گفت: بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران چه به لحاظ تعداد شرکت‌کننده و چه به لحاظ محتوا و کیفیت محصولات عرضه شده در نوع خود بی‌نظیر بود و در این نمایشگاه شاهد حضور شرکت‌های داخلی، خارجی و دانش بنیان زیادی بودیم که زمینه حضور و تعامل متخصصان، دانشجویان و علاقمندان به صنعت برق را در کنار یکدیگر فراهم کرده بودند.

وی با اشاره به نقش مؤثر ارتباط و تعامل شرکت‌های بخش خصوصی و دولتی صنعت برق در پیشرفت و بهبود شرایط این صنعت در آینده افزود: بار اصلی صنعت برق ایران بر دوش بخش خصوصی است و محصولات با کیفیت ارائه شده توسط این بخش در بیست و چهارمین نمایشگاه برق نشان می‌دهد که این صنعت در مسیر صحیح پیشرفت قرار دارد و بدون شک می‌تواند نقش مهمی نیز در پیشرفت و توسعه صنعت برق دنیا و منطقه داشته باشد.

ارجمند در ادامه به نشست‌ها و جلسات تخصصی برگزار شده در بیست و چهارمین نمایشگاه برق اشاره کرد و گفت: شرکت‌های تولیدکننده برق حاضر در این نمایشگاه و حضور آن‌ها در نشست‌های تخصصی می‌تواند به تعامل بیشتر بخش دولتی و خصوصی در اصلاح و بهبود روندهای سرمایه‌گذاری و ایجاد مدل‌های جدید مالی کمک کند که مجموع این اقدامات در حل مشکل بخش‌های تولید و کمک مؤثر آن‌ها به رفع ناترازیخواهد داشت.

مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع وزارت نیرو افزود: حضور شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات برقی و بازدید مشترکان بخش‌های مختلف مصرف از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این بخش مانند سامانه‌های روشنایی کم مصرف و خانه‌های هوشمند نیز می‌تواند نقش مؤثری در آگاه‌سازی جامعه و در نهایت کاهش ناترازی برق کشور داشته باشد.

ارجمند در پایان گفت: به طور کلی حضور همزمان و توأمان شرکت‌های تولیدکننده برق و شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات برقی در این نمایشگاه باعث ایجاد تعادل در صنعت برق و پیشرفت همزمان این دو بخش در آینده خواهد شد.

منبع: مهر

791195

سازمان آگهی های پرسون