تسلیت فرمانده کل ارتش در پی شهادت ۴ نفر از کارکنان پدافند هوایی

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی شهادت چهار نفر از کارکنان پدافند هوایی ارتش در اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی را تبریک و تسلیت گفت.
تصویر تسلیت فرمانده کل ارتش در پی شهادت ۴ نفر از کارکنان پدافند هوایی

به گزارش سایت خبری پرسون، امیر سرلشکر موسوی در این پیام اعلام کرد: شهادت همرزمان عزیز و سلحشور نیروی قهرمان پدافندهوایی در سنگرهای دفاع شبانه‌روزی از مرزهای ایران عزیز و مردم شریف، ادامه راه ایثارگران دفاع مقدس و جبهه مقاومت و آینه شفاف تاریخ پرافتخار این سرزمین ازسال‌های نه چندان دور است.

متن کامل این پیام که توسط فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نیروی زمینی ارتش در مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان سرگرد جهاندیده و شاهرخی فر در ماهشهر قرائت شد، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون» آل عمران ۱۶۹

ایران سربلند اسلامی شجره طیبه‌ای است که در مسیرتندبادهای حوادث و معاندت دشمنان، با مجاهدت آحاد رزمندگان و همراهی ملت قهرمان و رهبری دوراندیشانه امامین انقلاب، سرو قامت و استوار در برابر مستکبران عالم به‌ویژه آمریکا و یاوه گویی‌های رژیم منحوس صهیونی ایستاده است.

خط انقلاب اسلامی همان خط انبیا و اولیای الهی است. مسیری که ما را به استقامت و ایستادگی در برابر دشمنان هدایت می‌کند و شهادت در راه خدا و خدمت به مردم را، ارتزاق در حریم ربوبیت می‌داند.

شهادت همرزمان عزیز و سلحشور نیروی قهرمان پدافندهوایی در سنگرهای دفاع شبانه‌روزی از مرزهای ایران عزیز و مردم شریف، ادامه راه ایثارگران دفاع مقدس و جبهه مقاومت و آینه شفاف تاریخ پرافتخار این سرزمین ازسال‌های نه چندان دور است.

آنگاه که رزمندگان غیور پایگاه و ایستگاه راداری سوباشی با وجود تهدیدات پرشمار دشمن ایستادند و حاضر به ترک سنگر پدافند نشدند و شهادت را انتخاب کردند و امروز درس‌آموزان و پیروان آن شهیدان؛ افسران و درجه‌داران غیور این نیرو در مأموریت مقدس دفاع از حریم ایران در مقابله با شرارت رژیم نامشروع صهیونیستی، ترجمان فاستقم کما امرت و جان پناه مردم شدند، قله شهادت را برگزیدند و جان گرانمایه خود را برای صیانت از هویت و استقلال ایران و نظام اسلامی تقدیم کردند.

عروج دلباختگان دین و وطن در نیروی سرافراز پدافند هوایی ارتش را محضر خانواده صبور آن شهیدان عزیز، تبریک و تسلیت عرض نموده و با ادای احترام به همه شهیدان راه استقلال و امنیت و شهیدان گرانقدر اخیر فرماندهی انتظامی در حمله تروریستی اشرار، راه تأمین امنیت را به فرموده رهبر دانای راز و فرماندهی کل قوا، حفظ و تقویت قدرت می‌دانیم و ایمان داریم با توکل به خدای متعال و به برکت خون پاک شهیدان، رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) عزیز، وجود ارزشمند رزمندگان نیروهای مسلح و پشتیبانی امت نستوه، شاهد ارتقا روزافزون قدرت ایران و جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان انسانیت خواهیم بود.

منبع: تسنیم

791181

سازمان آگهی های پرسون