کامالا‌ تو کشور ما را نابود کردی، برو گم شو!

نامزد جمهوری‌خواهان انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، رقیب دموکرات خود را «فردی با بهره هوشی پایین» توصیف کرد.
تصویر کامالا‌ تو کشور ما را نابود کردی، برو گم شو!

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از تلگراف، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور در جمع هوادارانش در نیویورک، کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات را «فردی با بهره هوشی پایین» توصیف کرد.

وی خطاب به هریس گفت: تو کشور ما را نابود کرده‌ای؛ کامالا ما دیگر اجازه نمی‌دهیم، تو اخراجی. برو گم شو، تو اخراجی.

دونالد ترامپ در ادامه گفت: این انتخابات، انتخابی است بین اینکه آیا ما چهار سال دیگر ناتوانی و شکست فاحش خواهیم داشت یا اینکه بزرگترین سال‌های تاریخ کشورمان را آغاز خواهیم کرد.»

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳) برگزار می‌شود و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق و کامالا هریس، معاون فعلی رئیس جمهور آمریکا دو نامزد اصلی این انتخابات هستند.

تنها ۸ روز تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده و اکنون کارزارهای انتخاباتی در این کشور به دنبال تلاش حداکثری به منظور جلب آرای رأی دهندگان در ایالت‌های مختلف هستند.

نظرسنجی‌های جدیدی که از سوی ای بی سی نیوز با همکاری مؤسسه ایپسوس انجام شده نشان می‌دهد کامالا هریس، معاون بایدن و نامزد حزب دموکرات با ۴۹ درصد آرا از دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین و نامزد حزب جمهوریخواه پیش است.

هریس اکنون به گزینه‌ای جذاب در میان لاتین تبارها و زنان تبدیل شده است. با این حال، مردان سفید پوست گرایش بیشتری به ترامپ دارند.

با این حال، هیچیک از دو نامزد نمی‌توانند به قطعیت درباره انتخابات پیش رو به نظرسنجی‌ها اعتماد کنند. علاوه بر ضریب خطای ۲ درصدی این نظرسنجی‌ها، همواره آرای خاموش و رأی دهندگان مرددی وجود دارند که می‌توانند در لحظات آخر به نفع یکی از نامزدها آرای خود را به صندوق بیاندازند.

براساس برآوردها اکنون بیش از ۵ درصد رأی دهندگان نامزد مد نظر خود را هنوز انتخاب نکرده‌اند.

منبع: ایرنا

791169

سازمان آگهی های پرسون