مجتبی امانی:

رژیم شرور صهیونیستی از ترور شخصیت‌های مقاومت، بهره‌ای نخواهد بود

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان گفت: رژیم صهیونیستی از ترور شخصیت‌های جبهه مقاومت بهره‌ای نخواهد برد و به‌زودی در این نبرد شکست خواهد خورد.

تصویر رژیم شرور صهیونیستی از ترور شخصیت‌های مقاومت، بهره‌ای نخواهد بود

به گزارش سایت خبری پرسون، مجتبی امانی سفیر ایران در لبنان در مطلبی با اشاره به اعلام شهادت سید هاشم صفی‌الدین‏ رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان و جمعی از یارانش در جریان حمله رژیم صهیونیستی در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «شهید ‎سید هاشم صفی الدین نیز به جمع شهدای طوفان الاقصی پیوست. شخصیت برجسته ای که مدیریت او در سه دهه گذشته، دستاوردهای بسیار بزرگی برای ‎حزب الله به همراه داشت.»

وی با بیان این که بسیاری از موسسات عام المنفعه حزب الله تحت نظر او مدیریت می‌شد و نقش مهمی در گسترش شبکه‌های اجتماعی و مردمی و تشکیلاتی حزب الله داشت و رسیدگی به محرومان لبنان نیز از وظایف او بود، تصریح کرد : او یار و همراه صدیقی برای سید حسن نصرالله بود.

این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران همچنین گفت: تشکیلاتی که سید هاشم به رهبری سید حسن نصرالله پایه ریزی کرده با شهادت مدیران و رهبران خللی در عملکرد آنها ایجاد نخواهد شد. رژیم صهیونیستی از ترور این شخصیت‌ها بهره ای نخواهد برد و به زودی در این نبرد نیز شکست خواهد خورد.

منبع: ایسنا

790581

سازمان آگهی های پرسون