هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا

مصاف صدرنشینان ایران و امارات در آسیا

تیم فوتبال سپاهان در یک دیدار حساس از مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف شارجه ی امارات خواهد رفت.
تصویر مصاف صدرنشینان ایران و امارات در آسیا

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه یک آبان ماه مهمان شارجه امارات خواهد بود.

سپاهان در حالی به مصاف شارجه خواهد رفت که در دیدار نخست با نتیجه ۲ بر یک به الوحدات اردن باخت اما در بازی دوم با نتیجه ۴ بر صفر استقلال تاجیکستان را شکست داد.

شارجه نیز در بازی اول خود به مصاف استقلال تاجیکستان رفت و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و در بازی دوم مقابل الوحدات اردن به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

شارجه یکی از بهترین تیم‌های امارات است که در ۵ دیدار خود در لیگ برتر این کشور ۵ پیروزی متوالی به دست آورده و با ۱۵ امتیاز صدرنشین لیگ امارات است.

در جدول رده‌بندی گروه C لیگ قهرمانان آسیا الوحدات و شارجه با ۴ امتیاز به ترتیب اول و دوم هستند، سپاهان با ۳ امتیاز سوم است و استقلال تاجیکستان بدون امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفته است، سپاهان در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند به صدر جدول برسد.

طلایی‌پوشان در حالی به مصاف شارجه از امارات خواهند رفت که تاکنون با این تیم دیداری نداشته‌اند؛ البته سپاهان تاکنون ۲۳ بار مقابل تیم‌های اماراتی قرار گرفته است.

شاگردان مورایس‌ در ۲۳ بازی قبلی خود مقابل حریفانی از کشور امارات ۱۰ برد داشته، ۶ بار به تساوی رسیده و ۷ بازی را نیز با شکست پشت سر گذاشته‌اند.

سپاهان در بازی‌های خود برابر تیم‌هایی از کشور امارات موفق به زدن ۳۸ گل شده و البته ۲۳ بار نیز دروازه این تیم مقابل اماراتی‌ها باز شده است.

بیشترین بازی سپاهان نیز با العین امارات بوده که این دو تیم ۸ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند و حاصل آن تنها یک برد برای سپاهان بوده است، ۴ بازی مساوی و ۳ بازی با برتری العین به پایان رسیده است.

لازم به ذکر است، سپاهان آخرین بار در مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا در مرداد ماه میزبان شباب الاهلی از امارات بود که در پایان با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.

790082

سازمان آگهی های پرسون