حزب الله لبنان بیانیه جدید صادر کرد

مقاومت اسلامی بامداد روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای از هدف قرار دادن مواضع و تجمعات دشمن در تعدادی از مقرها و شهرک‌های صهیونیست نشین خبر داد و افزود یگان‌های پدافند هوایی آن یک فروند پهپاد «هرمس ۹۰۰ » را سرنگون کردند.
تصویر حزب الله لبنان بیانیه جدید صادر کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، مقاومت اسلامی لبنان امروز-دوشنبه- اعلام کرد: مجاهدین مقاومت اسلامی شامگاه یکشنبه در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در دفاع از لبنان و مردمش، تجمع نیروهای دشمن اسرائیلی را در «خله ورده» موجی از موشک‌ هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان در ادامه بیانیه‌های خود اعلام کرد که رزمندگانش در یگان‌های پدافند هوایی شامگاه یکشنبه یک پهپاد اسرائیلی هرمس ۹۰۰ را سرنگون کردند.

این حزب بمباران اهداف مختلف اراضی اشغالی از جمله شهرک کریات شمونا و میدان توپخانه در «اودم» را اعلام کردند.

حزب‌الله لبنان همچنین محل‌های حضور نیروهای ارتش اسرائیل در مقر المالکیه، الحاره شرق شهرک مرکبا و در کوه کحیل در شهر مارون الرأس را هدف قرار داد.

اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل از شلیک ۲۰۰ موشک و راکت از لبنان به سمت سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر داد.

حزب‌الله لبنان در ۲ بیانیه جداگانه اعلام کرد که تحرکات نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی در کوه کحیل در شهر مارون الرأس را با موشک هدف قرار داده و «بیت هلل» را نیز موشک باران کرده است.

این حزب همچنین روز یکشنبه اعلام کرد که رزمندگانش پایگاه «طیره الکرمل» در جنوب شهر ساحلی حیفا و پایگاه پدافند موشکی «بیریا» در شمال شرق شهر صفد را علاوه بر پایگاه شمشمون که یک مرکز آماده سازیی فرماندهی و یک واحد پردازش منطقه‌ای در غرب دریاچه طبریا است، هدف قرار دادند.

حزب‌الله در مجموع ۲۵ عملیات را در روز یکشنبه علیه مواضع اشغالگران انجام داد.

رسانه‌های عبری نیز نوشتند پرتاب بیش از ۱۷۰ موشک از لبنان را رصد کردند که منجر به آتش سوزی گسترده شد.

منبع: ایسنا

790027

سازمان آگهی های پرسون