عروسی عزا شد!

در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه‌ها قرار داده شده است، اخباری نظیر تیراندازی در عروسی با ۵ مصدوم، دستگیری مأمور قلابی، کشف سیگار و آبمیوه‌های قاچاق و... مشاهده می‌شود.

تصویر عروسی عزا شد!

به گزارش سایت خبری پرسون، فرمانده انتظامی شهرستان لارستان امروز، ۲۹ مهرماه از تیراندازی در مراسم عروسی با ۵ مصدوم و دستگیری ضارب خبر داد و گفت: در بامداد ۲۶ مهرماه سال جاری در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه ۵ نفر پسر بچه ۱۳ و ۱۴ ساله بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی مجروح و به درمانگاه منتقل شده‌اند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سیدمحمد یوسفی ادامه داد: در بررسی و تحقیقات صورت گرفته توسط ماموران مشخص شد شخصی به هویت معلوم که در مراسم عروسی حضور داشته است، حین فشنگ‌گذاری بر روی اسلحه ساچمه‌زنی به صورت ناگهانی و سهوی یک عدد فشنگ از روی اسلحه وی خارج و منجر به مجروحیت افراد مذکور می‌شود.

وی تصریح کرد: ماموران بلافاصله اقدامات پلیسی خود را جهت دستگیری ضارب آغاز و در کمترین زمان ممکن متهم را دستگیر و اسلحه‌ای که با آن تیراندازی کرده بود را نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به اعتراف متهم مبنی بر تیراندازی سهوی به سمت مصدومان، از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضایی خبر داد.

وی گفت: تیراندازی در مراسم‌ جشن و عروسی از رسم‌های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگواری همانند واقعه اخیر می‌شود و به همین جهت پلیس قاطعانه با خرید و فروش و نگهداری سلاح‌های غیر مجاز برخورد می‌کند و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت اطلاع از این‌گونه موارد مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا برخوردهای قانونی با متخلفان صورت گیرد.

منبع: مهر

789948

سازمان آگهی های پرسون