انتصاب نخستین زن فرماندار در کردستان

سودابه ضرغام نژاد به عنوان نخستین فرماندار زن کردستان منصوب شد. پیش از این، هیچ گاه یک بانو چنین پستی در استان کردستان نداشته است و از این پس، ضرغام نژاد به عنوان فرماندار شهرستان دهگلان فعالیت خود را آغاز می کند.
تصویر انتصاب نخستین زن فرماندار در کردستان

به گزارش سایت خبری پرسون، سودابه ضرغام نژاد پیشتر سمت معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار سنندج را به عهده داشته و اکنون خودش فرماندار یکی از شهرستان های استان کردستان محسوب می شود. او صبح شنبه (28 مهرماه) در مراسمی به عنوان فرماندار دهگلان و نخستین فرماندار زن کردستان معرفی شد.

ضرغام نژاد پیش از این به عنوان مدیرکل اداره کل امور بانوان استانداری کردستان مشغول به فعالیت بود. او در مراسم تودیع و معارفه گفت: «بی شک انتصاب یک زن به عنوان فرماندار زمینه ای برای حضور گسترده بانوان در عرصه‌های مختلف مدیریتی خواهد بود و امیدوارم خداوند توفیقی عنایت کند که خدشه‌ای به این اعتماد وارد نشود.»

سودابه ضرغام نژاد ادامه داد: «حس مسئولیت پذیری مرد و زن نمی‌شناسد و با تمان توان تلاش خواهم کرد که مسائل و مشکلات شهرستان دهگلان رفع شود، البته در این مسیر نیازمند همراهی و همکاری مردم و مسئولان این شهرستان هستم.»

منبع: مهر

789739

سازمان آگهی های پرسون