ساعت خوانده شدن پیام‌ها در تلگرام را بفهمید

در این مطلب راه‌های تشخیص خوانده‌شدن پیام‌های تلگرام و همچنین مشاهده ساعت آن را آموزش می‌دهیم.

تصویر ساعت خوانده شدن پیام‌ها در تلگرام را بفهمید

به گزارش سایت خبری پرسون، تلگرام برای تمام پلتفرم‌ها منتشر شده و علاوه‌بر قابلیت‌های پیام‌رسانی نامحدود و رایگان، قابلیت‌های مفید دیگری برای چت از طریق متن، صوت و ویدیو را نیز به کاربران خود ارائه می‌کند.

یکی از ویژگی‌های تلگرام، ثبت زمان خوانده‌شدن پیام‌هاست و در این مطلب قصد داریم تا به شما آموزش بدهیم که چگونه بفهمیم پیام تلگرام ما خوانده شده است.
زمانی که در تلگرام پیامی را برای دیگران ارسال می‌کنید، بسته به وضعیت پیام، یک یا دو علامت تیک در زیر آن ظاهر می‌شود. این علامت‌ها اطلاعات مفیدی درباره پیام به‌همراه دارند.

تیک‌های تلگرام به ما اطلاع می‌دهند که آیا پیام با موفقیت برای مخاطب موردنظر ارسال‌شده یا توسط او خوانده شده است. در تلگرام، هنگامی که برنامه در حال ارسال پیام است، یک آیکون ساعت زیر آن ظاهر خواهد شد.

در گروه‌ها نیز به‌همین صورت، زمانی که یک تیک برای پیام شما نمایش داده می‌شود، به معنای ارسال پیام توسط سرور است. زمانی که تیک دوم نیز نمایش داده می‌شود، به این معنی است که حداقل یک نفر آن را خوانده است. همچنین اگر انگشت خود را برای چندثانیه روی پیام نگه دارید، می‌توانید لیست بازدیدکنندگان آن را مشاهده کنید.

منبع: دیجیاتو

789722

سازمان آگهی های پرسون