نمایش «عاتقه» در سینما ملت

مستند عاتقه امروز شنبه ۲۸ آبان‌ماه در بخش «شاخه زیتون» چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران رونمایی و اکران خواهد شد.
تصویر نمایش «عاتقه» در سینما ملت

به گزارش سایت خبری پرسون، «عاتقه» به تهیه کنندگی و کارگردانی مسعود دهنوی مستند کوتاهی است که سال گذشته و در اولین روز‌های طوفان الاقصی و در اوایل درگیری‌ها در مرز لبنان و رژیم صهیونیستی تولید شده است و داستان تنها زنی را روایت می‌کند که در منطقه عیتا الشعب جنوب لبنان در زیر بمباران موشک‌های اسرائیلی مانده و خانه اش را ترک نکرده است.

عوامل تهیه و تولید این مستند کوتاه عبارتند از: تهیه کننده و کاگردان: مسعود دهنوی، تصویربردار: مجتبی عمارلو، تدوین: بابک حیدری، عکاس: حسن قائدی، طراحی و ترکیب صدا:محمدحسین ابراهیمی، اصلاح رنگ و نور: محمد مرادی، طراحی نشان و پوستر: محمد اسفندیاری

محصول گروه مستند روایت فتح

اولین نمایش این فیلم در بخش "شاخه زیتون" که شامل بهترین فیلم‌های دنیا با موضوع فلسطین و لبنان می‌باشد در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران می‌باشد.

امروز شنبه ۲۸ مهرماه از ساعت ۱۳ سالن ۶، فردا یکشنبه ۲۹ مهرماه ساعت ۱۸ سالن ۸ و سه شنبه ۱ آبان ساعت ۲۰.۳۰ سالن ۱۰ این مستند کوتاه برای علاقمندان و مخاطبان فیلم کوتاه به نمایش در خواهد آمد.

بنیاد فرهنگی روایت فتح سال گذشته و پس از حماسه طوفان الاقصی با اعزام چندین گروه مستندساز به مناطق عملیاتی اقدام به تولید چند اثر نمود که مستند عاتقه یکی از چند مورد اثر تهیه شده گروه‌های اعزامی می‌باشد.

منبع: میزان

789650

سازمان آگهی های پرسون