زمان برگزاری انتخابات میان دوره‌ای مجلس اعلام شد

طحان نظیف در نشست خبری عنوان کرد: روز پیروزی جبهه مقاومت نزدیک است. البته این روزها شاهد حملات سبوعانه اسرائیل به غزه و لبنان هستیم و جای تأسف دارد که مجامع بین‌المللی هیچ اقدامی نمی‌کنند.
تصویر زمان برگزاری انتخابات میان دوره‌ای مجلس اعلام شد

به گزارش سایت خبری پرسون، دقایقی پیش نشست خبری هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان با اصحاب رسانه آغاز شد.

طحان‌نظیف در ابتدای نشست گفت: در ابتدا یاد و خاطره همه شهدای مقاومت از جمله شهید یحیی سنوار را گرامی می‌دارم که مردانه جنگید. این فرمانده اجر عمری رشادت و مجاهدت خود را دریافت کرد. این فرماندهان می‌روند، اما راهشان ادامه دارد. حماس زنده است و زنده خواهد ماند.

روز پیروزی جبهه مقاومت نزدیک است

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: روز پیروزی جبهه مقاومت نزدیک است. البته این روزها شاهد حملات سبوعانه رژیم صهیونیستی به غزه و لبنان هستیم و جای تأسف دارد که مجامع بین‌المللی هیچ اقدامی نمی‌کنند.

طحان نظیف تاکید کرد: حضور پرشور ملت ما در مراسم تشییع شهید نیلفروشان عمق باور مردم به مقاومت را نشان داد. شهادت سید حسن نصرالله را هم تسلیت عرض می‌کنم. البته شهادت فرماندهان مقاومت این موضوع را به اثبات رساند که مرگ سرخ بهتر از زندگی با ذلت و خواری است و خون بر شمشیر پیروز است.

انتخابات میان دوره‌ای مجلس سال آینده برگزار می‌شود

سخنگوی شورای نگهبان درباره زمان برگزاری انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، گفت: بر اساس قانون، انتخابات میان دوره‌ای باید با اولین انتخابات سراسری برگزار شد.

وی ادامه داد: سال آینده انتخابات شوراهای شهر و روستا برگزار خواهد شد که انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری برای تعیین تکلیف دو کرسی نمایندگی خراسان جنوبی و آذربایجان شرقی و همچنین انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه تبریز، سال آینده و همزمان با انتخابات شوراها برگزار خواهد شد.

طحان نظیف درباره تمهیدات اندیشیده شده برای انتخابات میان دوره‌ای سال آینده، گفت: هماهنگی‌های اولیه بین وزارت کشور و شورای نگهبان به عنوان مجری انتخابات و ناظر انتخابات در حال انجام است و جلساتی برگزار شد و تقویم انتخابات و موضوعات مختلف در حال صحبت است. ان‌شاءالله مثل ادوار گذشته، انتخابات رقابتی خواهیم داشت.

شورای نگهبان لایحه عفاف و حجاب را تأیید کرد

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه چند هفته پیش برخی از نمایندگان مجلس اعلام کردند که شورای نگهبان لایحه عفاف و حجاب را تأیید کرده و به زودی این قانون ابلاغ می‌شود، اما شورای نگهبان هنوز به صورت رسمی این موضوع را اعلام نکرده و هنوز هم این قانون برای اجرا ابلاغ نشده است؛ این لایحه بالاخره به کجا رسید، گفت: این مصوبه الان در اختیار مجلس است تا مراحل بعدی خودش را طی کند.

منبع: فارس

789642

سازمان آگهی های پرسون