غیبت این بازیکنان موجب باخت سنگین استقلال شد

غیبت مدافع میانی استقلال در دیدارهای اخیرشان به چشم آمد و موجب شد تا استقلال در بازی شب گذشته متحمل شکست سنگین مقابل ذوب آهن شود.
تصویر غیبت این بازیکنان موجب باخت سنگین استقلال شد

به گزارش سایت خبری پرسون، استقلال در شرایطی روز گذشته مقابل ذوب‌آهن شکست سنگین سه بر صفر را متحمل شد که خط دفاعی این تیم اشتباهات فاحشی انجام داد و عدم حضور مهره‌هایی مثل روزبه چشمی، ایمان سلیمی و... در این پست نیز کاملا به چشم آمد و آبی‌ها را با مشکل جدی در عقب زمین مواجه کرده بود.

ایمان سلیمی که فصل گذشته ۲۲ بازی در لیگ برتر برای استقلال انجام داد و در مدت حضورش در این مسابقات تنها یک شکست برای آبی‌ها به ثبت رسید، در فصل جدید به دلیل مصدومیت نتوانسته برای تیمش به میدان برود و همین غیبت نیز برای تیمش دردسرساز شده است.

این مدافع که در فصل جدید لیگ برتر فقط یک بازی با حضور کوتاه مدت در لحظات پایانی دربی انجام داد و پس از آن هم مقابل السد یک نیمه در زمین بود و نمایش موثری داشت و به دلیل مصدومیت بیرون رفت، دیروز برابر ذوب‌آهن شرایط بازی نداشت تا باز هم آبی‌ها شکست بخورند.

استقلال که سال گذشته نمایش مطمئنی در فاز دفاعی داشت و بهترین عملکرد را ثبت کرد، در فصل جدید به دلیل غیبت این مهره‌های کلیدی در ۷ بازی لیگ برتر و ۲ دیدار لیگ نخبگان آسیا موفق به کلین‌شیت نشده که در این شرایط آبی‌ها امیدوار به بازگشت سریع مهره‌های آسیب دیده خود ازجمله ایمان هستند.

منبع: ورزش سه

789622

سازمان آگهی های پرسون