سهم موثر زنان سرپرست خانوار در ایجاد اشتغال

رئیس کمیته امداد به سهم ۴۰ درصدی بانوان سرپرست خانوار در ایجاد اشتغال اشاره کرد و گفت: زمینه اشتغال بانوان سرپرست خانوار را باید فراهم کنیم.

تصویر سهم موثر زنان سرپرست خانوار در ایجاد اشتغال

به گزارش سایت خبری پرسون، سیدمرتضی بختیاری در نشست معاونان اشتغال سراسر کشور که در استان البرز برگزار شد، با اشاره به فعالیت بنیاد حیات در زیرمجموعه کمیته امداد افزود: توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات و کیفی‌سازی اشتغال برای مددجویان از اهداف راه‌اندازی بنیاد حیات است.

وی ادامه داد: ایجاد بستری چابک همراه با نوآوری برای مشارکت فعالان اقتصادی و گروه‌های خیران در زمینه اشتغال محرومان جامعه رویکردی است که در بنیاد حیات دنبال می‌شود.

رئیس کمیته امداد اضافه کرد: در هر استان، کارآفرینان برتری وجود دارند که با کمک آنان می‌توانیم مددجویان را در واحدهای تولیدی مشغول به کار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در میان مددجویان نیز استعدادهای فراوانی وجود دارد که باید با پرورش این استعدادها، زمینه خودکفایی آنان را فراهم کنیم.

بختیاری تاکید کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان نیز می‌توانند در زمینه ایجاد اشتغال نقش موثری داشته باشند و در برنامه پنج ساله کمیته امداد نیز به بهره‌گیری از ظرفیت آن‌ها تاکید شده است.

وی گفت: با توجه به نیاز کشور به انرژی برای فعالیت صنایع، ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی نیز فرصت‌های شغلی ایجاد می‌کند که علاوه بر تولید انرژی برق، خانوارهای مددجو نیز صاحب درآمد می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رئیس کمیته امداد به سهم ۴۰ درصدی بانوان سرپرست خانوار در ایجاد اشتغال اشاره کرد و گفت: باید زمینه اشتفال بانوان سرپرست خانوار را فراهم کنیم چراکه مسئولیت زندگی بر دوش آنان است و باید کمک حال آنها باشیم.

منبع: مهر

789568

سازمان آگهی های پرسون