قاب‌های خاطره‌انگیز آتیلا پسیانی در خانه هنرمندان ایران

همزمان با اولین سالگرد زنده‌یاد آتیلا پسیانی، نمایشگاه قاب‌هایی خاطره‌انگیز از نقش‌آفرینی‌های آتیلا پسیانی با عنوان «سکوت و سلام» در گالری محیطی خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

تصویر قاب‌های خاطره‌انگیز آتیلا پسیانی در خانه هنرمندان ایران

به گزارش سایت خبری پرسون، گالری محیطی خانه هنرمندان ایران همزمان با اولین سالگرد زنده‌یاد آتیلا پسیانی، مجموعه قاب‌هایی خاطره‌انگیز از نقش‌آفرینی‌های آتیلا پسیانی در سینمای ایران تحت عنوان نمایشگاه «سکوت و سلام» را به نمایش می‌گذارد. این رویداد ۲۶ مهر ۱۴۰۳ آغاز شده و تا ۴ آبان ادامه دارد.

این نمایشگاه شامل ۲۰ فریم از ۹ عکاس سینمای ایران است. غوغا بیات با ۲ فریم از فیلم‌های «آب و آتش» و «پرواز پنجم ژوئن»، علی نیک‌رفتار با ۳ فریم از فیلم‌های «آتش بس دو» و «در کمال خونسردی»، امیر عابدی با ۳ فریم از فیلم «جاده قدیم»، محمد فوقانی با ۳ فریم از فیلم‌های «موش»، «پیتزا مخلوط» و «در جست‌وجوی رویا»، مجید صباغ بهروز با ۱ فریم از فیلم «بازگشت»، مهدی حیدری با ۱ فریم از فیلم «سیاه‌باز»، محمدمهدی دلخواسته با ۳ فریم از فیلم‌های «سیانور»، «کشیک قلب» و «راه بی‌پایان»، احمدرضا شجاعی با ۱ فریم از فیلم «نیمه شب» و محمد بدرلو با ۳ فریم از فیلم «سرخپوست» در این نمایشگاه حضور دارند.

مجموعه عکس‌های این نمایشگاه با عنوان «سکوت و سلام» از ساعت ۱۷ پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ در گالری محیطی خانه هنرمندان ایران واقع در ضلع جنوب غربی بوستان هنرمندان افتتاح شده و تا ۴ آبان همه‌روزه پذیرای علاقمندان است.

منبع: خبرگزاری مهر

789444

سازمان آگهی های پرسون