چالش گاریدو در بازی مقابل السد

پرسپولیسی‌ها در حالی مهیای دیدار با السد قطر می‌شوند که در این مسابقه، ۲ مهره کلیدی خود را در اختیار ندارند.
تصویر چالش گاریدو در بازی مقابل السد

به گزارش سایت خبری پرسون، سرخ‌پوشان پایتخت در هفته هفتم لیگ برتر روز چهاردهم مهرماه به مصاف چادرملو رفتند که این مسابقه با تک‌گل لحظه‌آخری گیورگی گولسیانی به سود پرسپولیس خاتمه یافت تا سرخ‌ها با وجود انجام یک بازی کمتر نسبت به سپاهان، در فاصله ۲ امتیازی تا صدر جدول قرار گیرند. بعد از آن مسابقه، طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده از سوی سازمان لیگ، قرار بود که پرسپولیسی‌ها روز بیست‌وششم مهرماه به مصاف ملوان بندرانزلی بروند که این دیدار به دلیل ترافیک بازی‌های ملی و آسیایی، به تعویق افتاد.

شاگردان خوان کارلوس گاریدو بعد از تعویق جدال با ملوان، حالا باید خود را برای نبرد با السد قطر آماده کنند؛ مسابقه‌ای که روز دوشنبه سی‌ام مهرماه برگزار خواهد شد و در فاصله ۵ روز تا انجام این مسابقه، سرمربی اسپانیایی سرخ‌پوشان چشم‌انتظار بازگشت بازیکنان ملی‌پوش خود است. پرسپولیس در ۲ بازی اخیر خود در لیگ نخبگان آسیا، برابر الاهلی شکست خورد و مقابل پاختاکور هم نتوانست بیش از یک امتیاز کسب کند تا سرخ‌پوشان با کسب فقط یک‌امتیاز از ۶ امتیاز ممکن، راه سختی برای حضور در جمع ۸ تیم برتر و صعود به دور حذفی رقابت‌ها داشته باشند.

چالش فقدان ستاره‌ها در اردو
پرسپولیس در فیفادی اخیر، الکسیس گندوز را در اردوی تیم ملی الجزایر داشت که عملکرد درخشانی را هم از خود به جای گذاشت، گیورگی گولسیانی به تیم ملی گرجستان دعوت شد، اوستون اورونوف با وجود مصدومیت به اردوی تیم ملی ازبکستان رفت و میلاد محمدی هم همراه کاروان تیم ملی ایران بود. هر ۴ بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس در فیفادی اخیر فرصت بازی در تیم‌های کشور خود را به‌دست آوردند که گندوز و محمدی بیشترین بازی را انجام دادند و گولسیانی و اورونوف در دومین مسابقه ملی در فیفادی اخیر به میدان نرفتند. نکته جالب‌توجه اینکه گندوز و گولسیانی قرار نیست به تهران سفر کنند و در اردوی قطر به جمع بازیکنان پرسپولیس ملحق می‌شوند تا با کمترین جلسه تمرینی ممکن برای جدال با السد آماده شوند.

اورونوف نمی‌رسد، شرایط کنعانی‌زادگان مطلوب نیست!
اوستون اورونوف با وجود مصدومیت در جمع بازیکنان ملی‌پوش ازبکستان حضور یافت و حتی در دیدار با ایران هم برای دقایقی به میدان رفت که این حضور باعث تشدید مصدومیت اورونوف شد و حالا پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که ستاره ازبکستانی سرخ‌ها نمی‌تواند این تیم را در جدال با السد همراهی کند. ضمن آنکه بعد از مصدومیت ایجاد شده برای محمدحسین کنعانی‌زادگان در جدال پرسپولیس مقابل چادرملو، او هم از دسترس کادرفنی سرخ‌پوشان خارج است و همین مسئله باعث شده تا گاریدو کار سختی برای چینش ترکیب تیمش برابر السد داشته باشد.

آماده‌باش به مرتضی و امید
مرتضی پورعلی‌گنجی در یک‌سال اخیر از شرایط آرمانی دور بوده، اما به نظر می‌رسد که جدی‌ترین گزینه جانشینی محمدحسین کنعانی‌زادگان است تا زوج گیورگی گولسیانی در قلب خط دفاعی سرخ‌ها شود. البته که فرشاد فرجی هم می‌تواند برابر السد به میدان برود، اما تجربه بازی پورعلی‌گنجی در فوتبال قطر به‌ویژه تیم السد باعث شده تا او شانس بیشتری برای حضور در ترکیب سرخ‌ها داشته باشد. ضمن آنکه گفته می‌شود با توجه به رفع مصدومیت امید عالیشاه، این ستاره باتجربه، جدی‌ترین گزینه مدنظر گاریدو برای پر کردن جای خالی اورونوف است و باید دید سرخ‌پوشان در غیاب ۲ ستاره کلیدی‌شان، می‌توانند با دستِ پُر از دوحه به تهران بازگردند یا روز‌های بحرانی‌شان در مسابقات لیگ نخبگان ادامه‌دار است.

منبع: فوتبال ۳۶۰

789399

سازمان آگهی های پرسون