اعلام جزئیات مراسم وداع با پیکر شهید نیلفروشان در اصفهان

رئیس شورا هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه مراسم وداع با پیکر شهید نیلفروشان از ساعت ۱۹:۱۵ در امامزاده شاه میرحمزه، واقع در چهارراه عسکریه، برگزار می‌شود.
تصویر اعلام جزئیات مراسم وداع با پیکر شهید نیلفروشان در اصفهان

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت‌الاسلام علیرضا ناجی، در آستانه ورود پیکر شهید عباس نیلفروشان به اصفهان و تشییع و تدفین پیکر مطهر وی، اظهار کرد: اصفهان شهری است که ۲۴۰۰۰ شهید را در طول انقلاب اسلامی تقدیم کرده است. این شهیدان شامل شهدای جنگ تحمیلی، مدافعان حرم، مدافعان سلامت و سرداران و فرماندهان می‌شوند.

وی افزود: برنامه‌های مرتبط با حاج عباس نیلفروشان در اصفهان از لحظه فرود هواپیما آغاز می‌شود و شورای تأمین استان نیز در فرودگاه از ایشان استقبال خواهد کرد؛ مراسم وداع، پس از انتقال پیکر شهید به سردخانه، در شب چهارشنبه از ساعت ۱۹:۱۵ در امامزاده شاه میرحمزه، واقع در چهارراه عسکریه، برگزار می‌شود.

رئیس شورا هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در این مراسم، حجت‌الاسلام رفیعی سخنرانی خواهند کرد و مداحی به عهده سید رضا نریمانی، محمدرضا و حسین طاهری خواهد بود.

حجت‌الاسلام ناجی ادامه داد: در صبح روز پنجشنبه، مراسم تشییع از ساعت ۸:۳۰ از میدان بزرگمهر آغاز خواهد شد و برنامه‌های روز تشییع شامل تلاوت قرآن، سرود حماسی و مداحی سید رضا نریمانی است، همچنین یکی از چهره‌های لشکری یا کشوری به‌عنوان سخنران در مراسم حضور خواهد داشت که به زودی اعلام می‌شود.

وی گفت: در مسیر حرکت به سمت گلستان شهدای اصفهان، خودروهای صوتی آماده خواهند شد و به عنوان نماد، خودروی مزین به تصاویر سید حسن نصرالله مقابل خودروی حاج عباس نیلفروشان حرکت خواهد کرد.

رئیس شورا هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اضافه کرد: در این مسیر هم‌چنین مداحان اهل بیت، به مداحی خواهند پرداخت تا پیکر شهید به گلستان شهدای اصفهان برسد. در گلستان شهدا، مراسم تدفین پیکر شهید حاج عباس نیلفروشان در قطعه شهدایی همچون حاج حسین خرازی و حاج احمد کاظمی که در آنجا به خاک سپرده شده‌اند، برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام ناجی خاطرنشان کرد: مجموعه برنامه‌ها به گونه‌ای طراحی شده که تا اذان ظهر روز پنجشنبه پایان یابد و بعد از آن، نماز در خیمه حسینی گلستان شهدا اقامه خواهد شد.

وی ضمن دعوت از عموم مردم اصفهان برای حضور در تشییع این سردار جبهه مقاومت، شهید القدس حاج عباس نیلفروشان، تصریح کرد: حضور مردم در این مراسم‌ها مایه تقویت جبهه مقاومت و حمایت از رزمندگان است و هر قدمی که برداشته می‌شود، تکریم خون شهیدان و لبیک به فرمایش‌های امام خامنه‌ای است.

منبع: ایمنا

789396

سازمان آگهی های پرسون