امید عالیشاه به پرسپولیس برمیگردد

امید عالیشاه به مرز آمادگی رسیده و می‌تواند در بازی با السد به میدان برود.

به گزارش سایت خبری پرسون، امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در این فصل دوبار مصدوم شد. امید در ابتدای فصل به دلیل شکستگی انگشت پا چند دیدار ابتدایی را از دست داد و در دربی عالیشاه برای دومین بار مصدوم شد و در بازی مقابل پاختاکور و چادرملو نتوانست تیمش را همراهی کند. عالیشاه با تعطیلات فیفادی فرصت خوبی برای ریکاوری و بازگشت به میدان پیدا کرد و پس از سه روز حضور کامل در تمرینات گروهی در بازی دوستانه به میدان رفت‌.

حالا خیال گاریدو بابت عالیشاه راحت شده و امید شرایط بازی کردن مقابل السد را پیدا کرده است. عالیشاه با انگیزه‌های بالایی که دارد می‌تواند در این چند روز باقی مانده تا بازی السد گاریدو را مجاب کند که او را به ترکیب اصلی برای این بازی حساس در لیگ نخبگان بازگرداند. گاریدو نشان داد علاقه زیادی به عالیشاه دارد و سبک بازی او را می‌پسندد.

به طور حتم بازگشت امید با توجه به در پیش بودن بازی‌های حساس پرسپولیس خبری امیدوارکننده برای سرمربی قرمزها خواهد بود و او می‌تواند روی کاپیتان تیمش حساب باز کند. در واقع امید یک بازیکن خاص برای پرسپولیس به حساب می‌آید و هروقت در زمین بوده، عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشته است. پرسپولیسی‌ها امیدوارند تا در دیدار مقابل السد هم امید نمایش درخشانی داشته باشد ‌و به تیمش در راه گرفتن اولین ۳ امتیاز فصل کمک کند.

منبع: خبرورزشی

789389

سازمان آگهی های پرسون