ترامپ خواستار اعدام این مهاجران شد

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا و نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری این کشور خواستار اعدام مهاجران در صورت محکومیت به قتل شهروندان آمریکایی شد.
تصویر ترامپ خواستار اعدام این مهاجران شد

به گزارش سایت خبری پرسون، وبگاه آرتی عربی نوشت: «ترامپ در سخنرانی خود در جمع حامیانش در ایالت کولورادو خواستار اجرای مجازات اعدام برای هر مهاجری که یک شهروند آمریکایی یا یک افسر در مقامات امنیتی آمریکا را بکشد، شد».

علاوه بر این، ترامپ متعهد شد که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پنج نوامبر به قانون مهاجران که در سال ۱۷۹۸ تصویب شد، اما از زمان جنگ جهانی دوم اجرا نشد، استناد خواهد کرد.

بر اساس این قانون، ترامپ وعده داده است که تمامی اعضای گروه‌های خارجی را بدون هیچ گونه تشریفات قضایی از کشور اخراج خواهد کرد که نشان می‌دهد در صورت بازگشت افراد اخراج شده به آمریکا، به طور خودکار به ۱۰ سال زندان بدون امکان آزادی مشروط محکوم خواهند شد.

به گفته وی، مهاجران غیرقانونی که مرتکب قتل می‌شوند، “ژن بد” دارند و خون آمریکایی‌ها را مسموم می‌کند.

ترامپ پیشتر اعلام کرده بود که تمایل دارد از گارد ملی و حتی ارتش برای اخراج مهاجران غیرقانونی استفاده کند.

ترامپ مهار مهاجرت غیرقانونی را بخش مهمی از پیام کمپین انتخاباتی خود در سال ۲۰۲۴ قرار داده است و به طور مرتب هنگام توصیف مهاجران غیرقانونی از کلمات تحریک آمیز و توهین آمیز استفاده می‌کند.

ترامپ در مصاحبه قبلی گفته بود که مهاجران غیرقانونی “خون کشور ما را مسموم می‌کنند” و ترامپ همچنین تئوری‌های توطئه را در مورد خوردن حیوانات خانگی مهاجران هائیتی در اسپرینگفیلد اوهایو منتشر کرد.

منبع: ایرنا

788634

سازمان آگهی های پرسون