گران‌ترین فوتبالیست جهان کیست؟

ارلینگ هالند در کنار وینیسیوس جونیور در صدر فهرست گرانقیمت‌ترین بازیکنان جهان قرار گرفته‌اند.

تصویر گران‌ترین فوتبالیست جهان کیست؟

به گزارش سایت خبری پرسون، .به‌روزرسانی ارزش بازیکنان فوتبال از سوی سایت ترانسفرمارکت انجام گرفت و حالا می‌توان با اطمینان نتایج را جمع‌بندی کرد. فهرست برترین بازیکنان جهان از نظر ارزش بازیکنان نشان می‌دهد که هالند و وینیسیوس از ام‌باپه پیشی گرفتند.

ارلینگ هالندمنچسترسیتی۲۰۰ میلیون

وینیسیوس جونیوررئال مادرید۲۰۰ میلیون

جود بلینگامرئال‌مادرید۱۸۰ میلیون

کیلیان‌ام‌باپهرئال مادرید۱۸۰ میلیون

لامینه یامالبارسلونا۱۵۰ میلیون

فیل فودنمنچسترسیتی۱۵۰ میلیون

بوکایو ساکاآرسنال۱۴۰ میلیون

فلورین ویرتسبایرلورکوزن۱۳۰ میلیون

جمال موسیالابایرن‌مونیخ۱۳۰ میلیون

فدریکو والوردهرئال‌مادرید۱۳۰ میلیون

رودریمنچسترسیتی۱۳۰ میلیون

ام‌باپه دیگر بین‌ ستاره‌های برتر نیست

در حالی که رونالدو و مسی به‌آرامی صحنه را ترک می‌کنند، به‌سرعت جایگزین‌های این دو فوق ستاره پیدا شده‌اند. ارلینگ هالند، مهاجم نروژی، و کیلیان ام‌باپه، مهاجم فرانسوی، جایگزین رونالدو و مسی قلمداد می‌شدند. هر دو به‌سرعت پیشرفت کردند، گل‌ زدند و جام‌های زیادی را به دست آوردند. انتخاب بهترین بین آنها به‌سادگی ممکن نبود (مانند رونالدو و مسی).

با این حال اکنون همه چیز تغییر کرده است. بازیکن ۲۴ساله نروژی حالا ۲۰۰ میلیون یورو ارزش دارد؛ در حالی که ام‌باپه ۲۵ساله ۱۸۰ میلیون یورویی باقی مانده است و حالا وینیسیوس توانسته از او پیشی بگیرد. همین دو سال پیش وینیسیوس ۱۲۰ میلیون یورو ارزش داشت و ام‌باپه ۱۶۰ میلیون یورو. ستاره برزیلی رفته‌رفته به پیشرفتش ادامه داد و حالا توانسته است به هالند برسد. در واقع دوگانه هالند - ام‌باپه در حال تبدیل‌شدن به دوگانه هالند - وینیسیوس است.

رئال مادرید نابغه سیاست نقل و انتقالات

جدول بالا به‌وضوح باشگاه‌های برتر جهان را نشان می‌دهد. رئال مادرید از نظر تعداد بازیکنان با ارزش از همه جلو زده است. در واقع رئال‌ مادرید هفت بازیکن در تیم خود دارد که ارزش آنها ۱۰۰ میلیون یورو یا بیشتر است. نکته قابل توجه این است که فلورنتینو پرس کمی بیش از ۳۰۰ میلیون برای همه این بازیکنان هزینه کرده است و برخی از بازیکنان مثل کیلیان ام‌باپه یا فدریکو والورده حتی به صورت رایگان به رئال مادرید پیوسته‌اند!

در نهایت به‌روزرسانی ترانسفرمارکت ثابت می‌کند هر قدر انگلیس تلاش کند ستاره‌های اصلی همچنان در اسپانیا زندگی می‌کنند. منچسترسیتی و آرسنال با جدیت در حال شکستن این روند هستند اما هنوز تا رسیدن به رئال و بارسا فاصله زیادی دارند.

منبع: مهر

788609

سازمان آگهی های پرسون