بررسی گوشی‌های سامسونگ که اندروید ۱۵ را دریافت می‌کنند

در لیست جدید گوشی های سامسونگ با قابلیت دریافت آپدیت اندروید ۱۵ و رابط کاربری وان یو آی ۷ چندین محصول جدید اضافه شده‌اند.

تصویر بررسی گوشی‌های سامسونگ که اندروید ۱۵ را دریافت می‌کنند

به گزارش سایت خبری پرسون، در سال‌های اخیر تغییر سیاست‌های سامسونگ در قبال آپدیت‌های نرم افزاری و رابط کاربری وان یو آی باعث شده که این غول کره‌ای صنعت گوشی‌های موبایل یکی از پیشروترین برندهای گوشی‌ساز اندرویدی در زمینه ارائه بروزرسانی‌های این سیستم عامل باشد. ‌ البته طی روزهای گذشته اخباری در خصوص به تعویض افتادن انتشار رابط کاربری One UI ۷ و سیستم عامل اندروید ۱۵ به گوشی می‌رسید؛ اما به نظر می‌رسد انتشار صاحبان گوشی‌های سامسونگی به‌زودی به پایان رسیده و نسل جدید رابط کاربری وان یو آی برای گوشی‌های این کمپانی عرضه خواهد شد. اما کدام گوشی های سامسونگ قادر به دریافت آپدیت وان یو آی ۷ و اندروید ۱۵ خواهند بود؟

سامسونگ اخیرا مدت زمان پشتیبانی اکثر گوشی‌های اندرویدی خود را به‌طور قابل توجهی افزایش داده است. برای مثال سری پرچمدار گلکسی S۲۴ این کمپانی اکنون تا هفت نسخه بعدی سیستم عامل اندروید و رابط کاربری وان یو آی را دریافت خواهد کرد.

این پشتیبانی طولانی‌مدت همچنین برای برخی میان‌رده‌های سامسونگ نیز برقرار بوده و حتی گوشی‌های اقتصادی این کمپانی را نیز در بر می‌گیرد. برای مثال، کره‌ای‌ها اخیرا گوشی گلکسی A۱۶ را با پشتیبانی نرم افزاری شش ساله روانه بازار کرده‌اند که یک رکورد برای گوشی‌های رده‌پایین اندرویدی به شمار می‌رود.

کدام گوشی های سامسونگ آپدیت اندروید ۱۵ را دریافت خواهند کرد؟

در جدیدترین لیست گوشی‌های سامسونگ که قادر به دریافت بروزرسانی One UI ۷ و اندروید ۱۵ هستند، چندین دستگاه مختلف از کلاس‌های مختلف قیمتی و عملکردی قرار گرفته‌اند. لیست کامل این دستگاه‌ها در ادامه بر اساس مدل و کلاس عملکردی دستگاه‌ها ارائه خواهد شد.

سری گلکسی S

طبق آخرین اخبار سامسونگ، محصولاتی از خانواده گلکسی S سامسونگ که قادر به دریافت جدیدترین بروزرسانی سیستم عامل اندروید خواهند بود به صورت زیر هستند:

Galaxy S۲۴ Ultra

Galaxy S۲۴+

Galaxy S۲۴

Galaxy S۲۳ Ultra

Galaxy S۲۳+

Galaxy S۲۳

Galaxy S۲۳ FE

Galaxy S۲۲ Ultra

Galaxy S۲۲+

Galaxy S۲۲

Galaxy S۲۱ FE

Galaxy S۲۱ Ultra

Galaxy S۲۱+

Galaxy S۲۱

منبع: دیجیاتو

788605

سازمان آگهی های پرسون