تهران سرد می شود

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از امروز تا روز چهارشنبه (۲۱ تا ۲۵ مهر) کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
تصویر تهران سرد می شود

به گزارش سایت خبری پرسون، برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی آسمان استان تهران، طی پنج روز آینده آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد در نقاط پرتردد شهری و در بعضی ساعات افزایش برخی آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا و در ارتفاعات به‌ ویژه فیروزکوه افزایش ابر و در بعضی ساعات بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

در پاره‌ای از نقاط استان به‌ویژه مناطق جنوبی و غربی، امروز و فردا (۲۱ و ۲۲ مهر) به‌طور متناوب گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک و یا انتقال گرد و خاک از استان‌های همجوار مورد انتظار است.

از امروز تا روز چهارشنبه (۲۱ تا ۲۵ مهر) کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با کمینه دمای ۳ درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۱ مهر) صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد و در بعدازظهر افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۲۲ مهر) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

788581

سازمان آگهی های پرسون