کیفیت هوای اصفهان در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان قرار گرفت

شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز (شنبه) در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان قرار گرفت.
تصویر کیفیت هوای اصفهان در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان قرار گرفت

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ طبق اطلاعات سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای کلانشهر اصفهان منتهی به ساعت هشت صبح امروز روی عدد ۱۵۲ (AQI) و در وضعیت قرمز قرار گرفت.

این شاخص منتهی به ساعت هشت امروز در ایستگاه‌ پروین با ۳۶۷ (AQI) وضعیت قهوه‌ای و خطرناک و در ایستگاه‌های ۲۵ آبان، فرشادی، دانشگاه صنعتی، زینبیه، احمدآباد، کردآباد و کاوه شرایط ناسالم برای عموم را نشان می‌دهد.

شاخص کیفی هوا در ایستگاه‌های انقلاب و فیض در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس و در ایستگاه ‌ای پارک زمزم، رودکی، سپاهان‌شهر، میرزا طاهر و ولدان شرایط قابل قبول دارد.

همچنین کیفیت هوا در شهرهای زرین‌شهر، شاهین‌شهر و کاشان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد اما در ایستگاه سگزی شرایط آلوده برای عموم را نشان می‌دهد.

‌کیفیت هوای شهرهای مبارکه و نجف‌آباد در شرایط قابل قبول قرار دارد.

میانگین شاخص کیفی هوا در کلانشهر اصفهان از ابتدای امسال تا ۱۱ تیر در ۱۰ روز پاک، ۷۷ روز سالم، ۱۳ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و چهار روز ناسالم برای عموم بوده است.

کیفیت هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک را نشان می‌دهد

منبع: هواشناسی

788519

سازمان آگهی های پرسون