مهاجرانی:

حمایت از نخبگان در اولویت است

سخنگوی دولت گفت: انتصاب جوانان، زنان و اقوام از اولویت‌های مهم دولت است چرا که برای ارتقای سرمایه اجتماعی باید گروه‌های مختلف را به رسمیت بشناسیم و به آنان فرصت دهیم.
تصویر حمایت از نخبگان در اولویت است

به گزارش سایت خبری پرسون، فاطمه مهاجرانی در گفت وگوی اختصاصی تصریح کرد: امیدوارم نماینده خوبی برای جامعه زنان فرهیخته کشورم باشم و حضور من به عنوان اولین سخنگوی بانوی دولت جمهوری اسلامی ایران، برای تمام مردم کشورم اعم از زن و مرد پیام‌آور خبرهای بهتری باشد.

جایگاه سخنگویی دولت باید تعاملی و دوجانبه باشد

سخنگوی دولت، مهم‌ترین وظیفه سخنگویی دولت را اصلاح ارتباط دولت - ملت عنوان کرد و افزود: رساندن صدای جامعه به گوش هیأت دولت و از آن سو، انعکاسِ درست آنچه در دولت انجام می‌شود مهمترین وظیفه سخنگویی است؛ اگر این رابطه به درستی اصلاح شود و شکل واقعی به خود گیرد، قطعا شاهد ارتقای سرمایه اجتماعی و به دنبال آن تصمیمات درست دولت خواهیم بود که خیر جمعی را به همراه خواهد داشت.

امیدواریم انتصاب استاندار بانو در دولت چهاردهم محقق شود

فاطمه مهاجرانی انتصاب جوانان، زنان و اقوام را از اولویت‌های مهم دولت چهاردهم برشمرد و تاکید کرد: همانطور که می‌دانید تاکنون چهار بانو به دولت چهاردهم پیوسته‌اند، همچنین انتصاب بانوان در سطوح معاونان وزرا، مدیران کل ستادی و استانی در حال دنبال شدن است و امیدواریم تعداد بانوان در پست‌های مدیریتی افزایش یابد.

وی ابراز امیدواری کرد که انتصاب بانوان در پست استانداری نیز محقق شود، با اینحال تصریح کرد: همه تلاش ما این است که حضور بانوان در سمت استانداری نیز محقق شود اما اگر اینگونه هم نشود، قطعا انتصاب زنان در سطح معاون استاندار را خواهیم داشت و امیدواریم در دولت چهاردهم نیز تعداد زیادی از معاونان استانداران از میان زنان شایسته انتخاب شوند.

منبع: ایسنا

788491

سازمان آگهی های پرسون