شمار شهدای لبنان در نتیجه حملات رژیم کودک کش صهیونیستی

وزارت بهداشت لبنان از افزایش شمار شهدای این کشور به ۲ هزار و ۱۴۱ نفر در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی از هشتم اکتبر (۱۶ مهر ۱۴۰۲) تاکنون خبر داد.

تصویر شمار شهدای لبنان در نتیجه حملات رژیم کودک کش صهیونیستی

به گزارش سایت خبری پرسون، وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که در نتیجه حملات امروز رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف لبنان، ۲۲ نفر به شهادت رسیدند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت لبنان ۱۲ نفر از این شهدا مربوط به جنوب لبنان، ۷ نفر در البقاع، ۲ شهید در النبطیه و یک شهید در بعلبک الهرمل است.

طبق اعلام وزارت بهداشت لبنان با احتساب این شهدا، شمار شهدای لبنان از آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه این کشور از هشتم اکتبر (۱۶ مهر ۱۴۰۲) تاکنون به ۲ هزار و ۱۴۱ نفر رسید.

وزارت بهداشت لبنان همچنین اعلام کرد که در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی طی این مدت ۱۰ هزار و ۹۹ نفر نیز زخمی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر، حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه همچنان ادامه دارد.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده است؛ حزب الله از همان دقایق اولیه، عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

منبع: ایرنا

788295

سازمان آگهی های پرسون