نماینده مردم ساوه:

انگار خاک مرگ بر چهره حاکمان بی‌غیرت منطقه پاشیده‌اند

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: انگار خاک مرگ بر چهره حاکمان بی‌غیرت منطقه پاشیده‌اند، چرا که این مردگان متحرک حتی جرأت محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی را هم ندارند.
تصویر انگار خاک مرگ بر چهره حاکمان بی‌غیرت منطقه پاشیده‌اند

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام محمد سبزی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در نطق میان دستور خود، اظهار کرد: از آنجایی که رژیم کودک‌کش صهیونیستی موجودیت خود را در خطر دیده است، به صورت دیوانه‌وار خانه‌های مردم بی‌گناه را روی سرشان ویران می‌کند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی در میدان رزم، اقدام به ترور ناجوانمردانه رهبران مقاومت کرد. آزادگان عالم خواستار برخورد جدی با این غده سرطانی هستند، اما انگار خاک مرگ بر چهره حاکمان بی‌غیرت منطقه پاشیده‌اند، چرا که این مردگان متحرک حتی جرأت محکوم کردن این جنایات را هم ندارند.

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام و مایه امید مستضعفان مانند کوه پشت مظلومان فلسطین و لبنان ایستاده است. مردم غیور ایران اسلامی از هر جناح و آئینی نشان دادند که اهل مقاومت هستند.

سبزی ادامه داد: اسرائیل مانند سگ هاری است که اگر از آن بترسیم، حمله می‌کند و اگر حمله کنیم، فرار می‌کند. سپاه پاسداران قهرمان ما با کمک سایر نیروهای مسلح سیلی محکمی بر صورت صهیونیست‌ها زدند.

وی در ادامه، گفت: نماز جمعه نصر نمایش اقتدار امامت و امت بود.

منبع: تسنیم

788245

سازمان آگهی های پرسون