آبشاهی مسئول قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب:

نیروی انتظامی سپر امنیتی جامعه است

حسین آبشاهی، مسئول قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب به مناسبت هفته فراجا با سردار سرتیپ رادان فرماندهی انتظامی کل کشور دیدار و گفتگو کرد.

تصویر نیروی انتظامی سپر امنیتی جامعه است

به گزارش سایت خبری پرسون،حسین آبشاهی، مسئول قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب به مناسبت هفته فراجا با سردار سرتیپ رادان فرماندهی انتظامی کل کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در ستاد فرماندهی انتظامی کشور برگزار شد، دکتر آبشاهی ضمن تبریک به مناسبت هفته فراجا از خدمات شبانه روزی این نیرو در تامین امنیت کشور و مرزها تقدیر و تشکر نمود و دلاوریها و از خودگذشتگی های پرسنل خدوم فراجا را جهاد فی سبیل الله دانستند و در ادامه یاد و خاطره شهدای مظلوم مجموعه فراجا را گرامی داشتند.

وی ضمن بیان تاریخچه و اهداف تاسیس قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: هدف از شکل گیری این مجموعه مردم نهاد ضرورت حرکت مستمر در جهت تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری (حفظه الله) در بیانیه ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ است که این حرکت بایستی از سوی مسئولان و شخصیت های کشوری و لشگری مورد حمایت و پشتیبانی کامل قرار گیرد.

در این دیدار سردار رادان ضمن خیر مقدم و قدردانی از تلاشهای هیات امناء و مسئول قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت:

بی تردید رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(حفظه الله) بویژه اهداف تعیین شده از سوی معظم له برای دومین گام دوم انقلاب اسلامی می بایست اجرایی شوند و تمامی شخصیت ها و مسئولان رده های مختلف نظام موظفند با قدرت و شتاب در این مسیر حرکت کنند.
سردار رادان تاکید کردند: مجموعه فراجا آمادگی کامل جهت همکاری در خصوص پیشبرد برنامه های قرارگاه بویژه تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب دارد.

وی افزود: بنده سرباز کوچک ولایت بوده و به لطف الهی همواره رهنمودهای حضرت آقا (مدظله العالی) را سرلوحه تفکر و رفتار خود قرار داده ام.

گفتنی است در پایان این دیدار دکتر آبشاهی با اهداء لوح و نماد هفته فراجا و قالیچه منقش به تصویر سردار رادان از زحمات بسیار مدبرانه ایشان تقدیر و تشکر نمودند.

منبع: پرسون

788101

سازمان آگهی های پرسون