لزوم استفاده از تمام ابزار ها برای مقابله با رژیم صهیونیستی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی طرح تشکیل پیمان دفاعی امنیتی گروه مقاومت در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت که اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بر لزوم استفاده از همه ابزارها و امکانات برای مقابله با رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

تصویر لزوم استفاده از تمام ابزار ها برای مقابله با رژیم صهیونیستی

به گزارش سایت خبری پرسون، ابراهیم رضایی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه طرح استفساریه ماده ۷ قانون راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از ملت ایران بررسی شد.

وی توضیح داد: این استفساریه درباره عبارت «تعیین تکلیف» در انتهای ماده ۷ قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها است؛ در نهایت بعد از بررسی ها و استماع سخنان موافقان و مخالفان، این طرح در کمیسیون رای نیاورد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین با اشاره به بررسی طرح تشکیل پیمان دفاعی امنیتی گروه مقاومت در جلسه این کمیسیون گفت: طرح تشکیل پیمان دفاعی امنیتی گروه مقاومت با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف بررسی و مقرر شد کخ این طرح برای کار کارشناسانی و اخذ نظرات دستگا های مسئول و مرتبط جهت اصلاح و تکمیل به مرکز پژوهش های مجلس ارجاع داده شده تا پس از بررسی بیشتر مجددا در دستور کمیسیون قرار گیرد.

وی در پایان بیان کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به اتفاق بر لزوم تقویت محور مقاومت و حمایت همه جانبه از ملل مظلوم منطقه به ویژه ملت مقاوم فلسطین و لبنان تاکید کردند و اینکه باید برای مقابله با رژیم صهیونیستی و توقف ماشین جنگ و کشتار این رژیم از همه ابزارها و امکانات استفاده شود.

منبع: فارس

788086

سازمان آگهی های پرسون