واکنش مسی به بازنشستگی اینیستا از فوتبال

برنده هشت توپ طلا به بازنشستگی هم‌تیمی‌ پیشین خود واکنش نشان داد.
تصویر واکنش مسی به بازنشستگی اینیستا از فوتبال

به گزارش سایت خبری پرسون، آندرس اینیستا روز گذشته (دوشنبه) به 24 سال حضور خود در فوتبال سطح حرفه‌ای پایان داد و به طور رسمی کفش‌هایش را آویخت. این هافبک اسپانیایی که سال‌های درخشان دوران حرفه‌ای‌اش در بارسلونا بوده است، پس از جدایی از این تیم در سال 2018 راهی ویسل کوبه ژاپن شد و پس از پنج سال حضور در این تیم، تابستان 2023 به تیم الامارات در لیگ امارات ملحق شد و پس از یک فصل بازی در این تیم در نهایت در سن 40 سالگی تصمیم به بازنشستگی گرفت.

لیونل مسی که در بارسلونا با اینیستا همبازی بود و یکی از بهترین دوران تاریخ این باشگاه را به همراه هم و هم‌تیمی‌های‌شان رقم زدند، در پیامی خطاب به این هافبک اسپانیایی گفت: «یکی از هم‌تیمی‌هایی که بیشترین جادو را داشت و یکی از آنهایی که از بازی با او بیشترین لذت را بردم. دل توپ برای تو تنگ خواهد شد و همه ما هم همینطور. برایت همیشه بهترین‌ها را آرزو می‌کنم، تو یک پدیده هستی».

اینیستا که بین سال‌های 1996 تا 2018 در عضویت باشگاه بارسلونا بود و در سال 2002 هم به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کرد، در 674 دیداری که برای آبی و اناری‌ها به میدان رفت، آمار 57 گل زده و 135 پاس گل را از خود برجای گذاشت.

او به بارسلونا برای کسب 9 قهرمانی در لالیگا، شش قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، پنج قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی در سوپرجام اروپا و سه قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها کمک کرد.

منبع: خبرورزشی

788004

سازمان آگهی های پرسون