دوری 3 هفته‌ای ستاره ملی‌پوش

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع باتجربه پرسپولیس به دلیل مصدومیت حدود 3 هفته از میادین دور است.

تصویر دوری 3 هفته‌ای ستاره ملی‌پوش

به گزارش سایت خبری پرسون، پرسپولیس شب گذشته در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران میزبان چادرملو اردکان بود که سرخ‌پوشان پایتخت موفق شدند با گل لحظه‌آخری گیورگی گولسیانی مقابل حریف اردکانی به پیروزی برسند. یکی از اتفاقات مهم مسابقه شب گذشته، مصدومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان بود؛ جایی‌که مدافع باتجربه پرسپولیس در دقیقه 51، مجبور به خروج اجباری از زمین مسابقه شد و جای او را ایوب العملود در ترکیب سرخ‌پوشان گرفت تا فرشاد فرجی به پست دفاع میانی منتقل شود و جای کنعانی‌زادگان را بگیرد.

مدافع باتجربه پرسپولیس در حالی لنگ‌لنگان زمین مسابقه را ترک کرد که ارزیابی‌های اولیه حکایت از کشیدگی چهارسران او بود. پزشکان باشگاه پرسپولیس بعد از مصدومیت به‌وجود آمده برای محمدحسین کنعانی‌زادگان، شرایط او را مورد بررسی قرار دادند و در حالی هنوز خبری رسمی از سوی این باشگاه مخابره نشده که پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد مصدومیت کنعانی‌زادگان، بیشتر از مدت زمان پیش‌بینی شده است و او حدوداً 3 هفته دور از میادین خواهد بود.

تیم ملی بدون کنعانی‌زادگان مقابل ازبکستان و قطر!

کنعانی‌زادگان از زمان حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی جزو بازیکنان ثابت این تیم بوده اما حالا مصدومیت ایجاد شده سبب دوری او از تیم ملی می‌شود؛ به‌طوری‌که محمدحسین کنعانی‌زادگان نمی‌تواند در اردوی پیش‌رو، ملی‌پوشان را همراهی کند و این مسئله بدان معناست که این مدافع باتجربه غایب بزرگ تیم ملی در 2 دیدار حساس مقابل ازبکستان و قطر خواهد بود و باید دید امیر قلعه‌نویی برای پر کردن جای خالی کنعانی‌زادگان از کدام بازیکن استفاده می‌کند.

غایب احتمالی مقابل ملوان و حتی السد!

پرسپولیس بعد از تعطیلات فیفادی باید روز بیست‌وششم مهرماه به مصاف ملوان بندرانزلی برود که احتمالاً این مسابقه معوق خواهد شد اما در صورت عدم تعویق این دیدار، کنعانی‌زادگان نمی‌تواند پرسپولیس را در جدال با حریف شمالی همراهی کند. ضمن آنکه سرخ‌پوشان پایتخت باید سی‌ام مهرماه به مصاف السد قطر بروند که احتمالاً در این مسابقه هم مدافع باتجربه پرسپولیس نمی‌تواند تیمش را همراهی کند؛ هر چند که حضور فرشاد فرجی و مرتضی پورعلی‌گنجی باعث شده تا خوان کارلوس گاریدو دغدغه چندان زیادی برای پر کردن جای خالی کنعانی‌زادگان در ترکیب تیمش نداشته باشد و باید دید کدام بازیکن در ترکیب پرسپولیس جانشین کنعانی‌زادگان در 2 مسابقه حساس پیش‌رو خواهد شد.

منبع: فوتبال 360

787607

سازمان آگهی های پرسون